|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Krybbedød relatert til feil i hjernestammen? (comcast news)
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Fornøyd
|
Sv: Krybbedød relatert til feil i hjernestammen? (comcast news)Virkelig spennende forskning. Håper de kan komme frem til en årsak, slik at man i fremtiden kan gjøre noe for å forhindre krybbedød.
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Krybbedød relatert til feil i hjernestammen? (comcast news)Interessant. Estrella linket også til en annen slags forskning tidligere, noe som gikk på infeksjonsforsvar eller noe, tror jeg?
|
|
|
#5 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Krybbedød relatert til feil i hjernestammen? (comcast news)
Tenker veldig som deg, men sleit veldig da snuppa var liten og bare ville sove på magen. Opprinnelig var hun en sidesover, men fikk hoftepute da hun var to uker, og kunne ikke lenger sove på siden. Første gang etter hun fikk puta og sov mer enn en time var da jeg la henne på magen. Jeg synes det var skikkelig ekkelt husker jeg. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|