Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Husker du nick?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-08, 20:23   #1
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Husker du nick?

Ein del nick kjenner eg igjen frå andre forum. Andre legger eg meg på minnet ut i frå det dei skriver.

Er ikkje blant dei mest aktive her, så at ingen veit kven eg er, ville ikkje overraska meg.

Gammel 04-02-08, 20:44   #2
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg husker mange nick og jeg husker mange avatarer. Når det gjelder personlighet og typer, så husker jeg ganske godt de som skriver mest her på forumet også. Og så er det de som jeg tror jeg husker nick og/eller avatar på, men som plutselig forvirrer meg.

Da det ble jul og mange gikk bananas med ny juleavatar gikk det fullstendig i ball for meg. Har ikke helt fått lest meg opp på hvem som er hvem igjen ennå. Tror jeg egentlig må lære alt på nytt.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 22:17   #3
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Jeg kjenner igjen ganske mange nick. Problemet mitt er at jeg assosierer med avatarene, altså, jeg gløtter kjapt bort mot nick/avatar, og registrerer hvem det er. Har noen skiftet avatar, sliter jeg. Likedan er det noens avatarer jeg blander.

Gammel 04-02-08, 22:23   #4
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg legger merke til de som skiller seg ut. Gjerne de som fremstår som gjennomtenkte, velformulerte eller deler mitt syn på ulike ting.

De gjennomtenkte og velformulerte eller de som deler Safrans syn på ting. To knakende gode kategorier, vil jeg si.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 22:40   #5
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

De gjennomtenkte og velformulerte eller de som deler Safrans syn på ting. To knakende gode kategorier, vil jeg si.

Jeg velger å ta det som et kompliment.

Gammel 04-02-08, 22:43   #6
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg velger å ta det som et kompliment.

Noe annet ville da være både lite taktisk og – ikke minst – stikk i strid med retningslinjene for de Ekte Modne.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 22:44   #7
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 23:51   #8
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja, jeg er ganske flink til å huske nick men blir lettere forvirret ved avatarbytter. Selv skriver jeg så lite at jeg ikke regner med å bli husket av så mange, jeg kjenner ikke engang igjen min egen avatar i trådene jeg har svart på siden det er så sjeldent jeg ser den.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 00:03   #9
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

I tråden om "Husker du nick?"
så truet jeg med limerick.
Vel, kvelden er sen,
så jeg skriver en
- det er slik jeg får mine kick.

Jeg var limerickoman på et annet forum, men jeg er nesten frisk nå.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:59.