|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Unik
|
Sv: Husker du nick?Ein del nick kjenner eg igjen frå andre forum. Andre legger eg meg på minnet ut i frå det dei skriver.
|
|
|
#2 |
|
*_*
|
Sv: Husker du nick?Jeg husker mange nick og jeg husker mange avatarer. Når det gjelder personlighet og typer, så husker jeg ganske godt de som skriver mest her på forumet også. Og så er det de som jeg tror jeg husker nick og/eller avatar på, men som plutselig forvirrer meg.
|
|
|
|
#3 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Husker du nick?Jeg kjenner igjen ganske mange nick. Problemet mitt er at jeg assosierer med avatarene, altså, jeg gløtter kjapt bort mot nick/avatar, og registrerer hvem det er. Har noen skiftet avatar, sliter jeg. Likedan er det noens avatarer jeg blander.
|
|
|
#4 |
|
Bedreviter
|
Sv: Husker du nick?
De gjennomtenkte og velformulerte eller de som deler Safrans syn på ting. To knakende gode kategorier, vil jeg si. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Husker du nick?Ja, jeg er ganske flink til å huske nick men blir lettere forvirret ved avatarbytter. Selv skriver jeg så lite at jeg ikke regner med å bli husket av så mange, jeg kjenner ikke engang igjen min egen avatar i trådene jeg har svart på siden det er så sjeldent jeg ser den. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Husker du nick?I tråden om "Husker du nick?"