Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kona fikk stripperegning

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-08, 11:36   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kona fikk stripperegning

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Mannen får gjerne dra på strippeklubb, det driter jeg i (men tror aldri han har vært på en), men å betale i dyre dommer for det? Å helvete nei! Herregud, vi kunne jo reist på ferie for den prisen. Jeg hadde vært alvorlig forbanna. Alvorlig ...

Jeg tar ikke helt den tankegangen. Pengene er underordnet her i mine øyne, men hva med prinsippene?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 11:51   #2
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg tar ikke helt den tankegangen. Pengene er underordnet her i mine øyne, men hva med prinsippene?

Jeg hadde nok blitt oppgitt, men tror neppe jeg hadde gjort noe stort ut av det om det var en engangs greie.

Edit: Trodde regningen var på 900 og noe...

9000 er kanskje noe annet ja..

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 12:04   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Pengene er ikke underordnet her, synes jeg. Ikke for oss. Jeg driter i om noen jeg kjenner går på strippeklubb, men ikke la det gå utover økonomien og familien. Jeg hadde sett rødt pga. de pengene.

Gammel 06-02-08, 12:06   #4
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pengene er ikke underordnet her, synes jeg. Ikke for oss. Jeg driter i om noen jeg kjenner går på strippeklubb, men ikke la det gå utover økonomien og familien. Jeg hadde sett rødt pga. de pengene.

Synes du strippeklubber er en helt ok greie, sånn i prinsippet? Ikke noe problem at sånne ting eksisterer?

Gammel 06-02-08, 12:07   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Synes du strippeklubber er en helt ok greie, sånn i prinsippet? Ikke noe problem at sånne ting eksisterer?

Har ikke tenkt over det, kjenner at det egentlig bryr meg fint lite. Sorry.

Gammel 06-02-08, 12:07   #6
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Deg om det.

Gammel 06-02-08, 14:53   #7
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Raring.

Brunsnegler skal man IKKE ta livet av, men bære pent ut av hagen, og fluer jages pent ut av vinduet, (var ikke det deg?), men kynisk utbytting av kvinner er helt ok?

Gammel 06-02-08, 15:16   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

kynisk utbytting av kvinner er helt ok?

Ja, selvsagt er det det.

Gammel 06-02-08, 15:42   #9
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Har vi ikke de siste årene sett strippere i media hevde at de bedriver kunst og derfor skal få statsstøtte? Kan vel ikke sammenlikne dem med prostituerete og narkotikahandlere? De er oppegående damer som mener de utdøver kunst på lik linje som skuespillere

Sist redigert av MorStine : 06-02-08 kl 15:51.
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:13.