|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
From Gokk With Love
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
Sv: Markerer dere bryllupsdagen?Nei, vi markerer ikke bryllupsdagen. :uromantisk:
|
|
|
#3 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Markerer dere bryllupsdagen?Det er dårlig med feiring her også gitt.
|
|
|
#4 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Markerer dere bryllupsdagen?Vi markerer alltid dagen og går enten ut og spiser oss to eller sammen med barna. Blomster får jeg også alltid den dagen. I fjor hadde vi tiårsdag og reiste til Oslo på hotell og feiret sammen med forloverene våre som bor i Oslo. Vi liker å gjøre litt ekstra stas på hverandre den dagen. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Markerer dere bryllupsdagen?Vi skal ha vår tredje bryllupsdag til våren, og skal markere den. Vi skal helt sikkert fortsette med det, jeg er vant til at foreldrene mine alltid har gjort det. Svigers har på nyttårsaften, så det blir litt spesielt.
|
|
|
#6 |
|
Javel
|
Sv: Markerer dere bryllupsdagen?Det hender. Glemme den gjør vi sjelden, i og med at det er dagen etter min bursdag. (var ganske lur da jeg valgte denne datoen, for en av dagene må iallefall min mann klare og huske på.)
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|