|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Skal rømme
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?For litt siden leste jeg forresten John Steinbecks East of Eden og den var fantastisk! Anbefales virkelig. Har The grapes of wrath (den regnes vel som Steinbecks beste?) liggende også og skal ta fatt på den etterhvert. Må bare ha noe norskt og fortlest siden jeg sliter litt med Robber Bride for tida... |
|
|
|
|
#2 |
|
Textrovert
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
Ja, den er nyyyyydelig. Jeg leste den da jeg var 16 år, og det begynner å bli rimelig lenge siden, så jeg bør vel lese den på nytt snart. Men jeg husker at den gjorde inntrykk.
|
|
#3 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Tyskerungen er med meg på nattevakt i natt. |
|
|
|
|
#4 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Da har jeg begynt på Vekten av snøkrystaller av Thorvald Steen. Foreløpig virker den veldig lovende. |
|
|
|
|
#5 |
|
navnet sjemmer ingen
Den er virkelig fin, trist og noe å tenke på. *nesten ferdig* |
|
|
|
|
#7 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Läckbergs Tyskerungen er ute på norsk. Jeg leser Mannen som døde som en laks. Rar bok. |
|
|
|
|
#9 |
|
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
Gleder meg. |
|
|
|
|
#10 |
|
Skal rømme
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Nå er jeg ferdig med Triologien om Anna Figenschou, den var faktisk bedre enn jeg trodde. I begynnelsen minner den litt for mye om Anne Karin Elstads traurige gamle elendighet, men den kommer seg og har mye bedre språk, komplekse personer som man blir godt kjent med etterhvert. Mye å kjenne seg igjen i, og noe å lære tror jeg kanskje også det er for noen av oss. I dag håper jeg at Carl Ove Tillers Innsirkling kommer i posten fra bokklubben, for den gleder jeg meg til å ta fatt på!
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|