|
|
|
|
#1 |
|
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vår i hagenJeg har litt sansen for Tore Smaalands hagebøker. Late Kjøkkenhager var påskelektyre i fjor. Du kan jo snart begynne å så inne det du vil plante ute når det blir litt varmere i været og bakken. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Opp og ned
|
Sv: Vår i hagenDet eneste jeg har gjort i hagen hittil er å beskjære epletreet. Skal ut å grave ned noen løk som jeg glemte i høst. Kommer de ikke i år, så kommer de til neste år.
|
|
|
#3 |
|
Peppy!
|
Sv: Vår i hagenJeg er dårlig på å gjennomføre hageprosjektene mine, men igangsettingen hacker jeg. I mars tenkte jeg å begynne å så frø innendørs. Ting man kan begynne med nå er å f eks putte sitron- eller appelsinsteiner i jorden, så får man en grønn og fin liten busk til sommeren. De kan stå i vinduskarmen enn så lenge. Jeg sår også solsikker ganske tidlig, med varierende suksess. Tomatplanter kan vel også sås i løpet av noen uker? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hertuginne
|
Sv: Vår i hagen
Med tanke på at du bor der du bor, så er det kanskje ikke veldig overraskende at det snør i februar. Det er vel heller ikke overraskende at det snør i mars og april. Det er når det snør 16. mai at jeg blir litt lettere gretten. :selvopplevd:
|
|
|
#6 |
|
trøtt
|
Nei, det ville være en overdrivelse å påstå at jeg var overrasket. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Helt konge
|
Sv: Vår i hagenVi går også inn i den første våren med egen hage, og jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal gripe det hele ann. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
trøtt
|
Oi, jeg har kjøpt akkurat den på mammut i dag, uten at jeg husket anbefalingen din! Den ser veldig bra (enkel...) ut. I tillegg har jeg fått "Fra frø til frodig hage" i bursdagspresang, så nå har jeg ingen unnskyldninger! Nå er det ca 50 cm snø ute, så det haster vel ikke så fælt, men... |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|