|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Crocs til barn på nett
Da var du nok heldig. Hvis jeg forsto det riktig, at du bestilte to par i slengen.
|
|
|
#22 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Crocs til barn på nettMå bare spørre en gang til - noen som vet om målene som oppgis i cm er den faktiske lengden på skoen eller om det er lengden på foten? Prøvde å måle ungenes føtter og legge til 1,5 cm, og da havner de på mye større str enn de ellers bruker i sko. Samtidig er jeg redd for å kjøpe for små. :klø:
|
|
|
#23 |
|
Ute på tur
|
Jeg bestilte crocs til barn og støvler til barn, ble vel ca 50$ og så 20$ for frakten. Så jeg regnet med å betale mva, men utenpå esken sto det 2 par sko verdi 30$... Så da sklei de rett igjennom.
|
|
|
#24 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
Sv: Crocs til barn på nettMin gutt har str. 20/21 i sko og bruker 4/5 i disney croclings. De sitter helt fint på foten selv om han har god plass i de. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Crocs til barn på nettTaylorshoes setter vareverdien på pakken til omtrent halvparten av hva du faktisk handler for. Så om man tar sjansen så er det bare å bestille mer enn ett par om gangen...
|
|
|
|
#27 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skulle bare mangle, sånne plastikksko er sikkert ikke verdt mer enn en brøkdel av hva de selges for.
Greit å vite. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|