Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Til informasjon (samsoving,liksom)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-06, 23:59   #41
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Til informasjon (samsoving,liksom)

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Jeg har tenkt en del på dette innlegget ditt, Ginger2. Er du sikker på at du ikke har en Kingsize-sprinkelseng?

Jeg kan med MEGET stor sikkerhet si at det absolutt ikke er en Kingsize størrelse på den sengen! Etter nok en natt i "skoeska" vurderes nå en midlertidig flatseng på gulvet. :genial:

Gammel 02-11-06, 15:28   #42
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hørtes lurt ut. Hvorfor i alle dager ligger du i sprinkelsenga da?

Silence er ikke aktiv  
Gammel 02-11-06, 19:18   #43
Nasse Nøff
Oslojente i eksil

Nasse Nøff sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nasse Nøff er litt kul
Standard

Oi. Hvordan går det med ryggen din nå da? Men jeg lurer fortsatt på hvordan i all verden du klarer å komme deg opp og ut av senga igjen.

Nasse Nøff er ikke aktiv  
Gammel 02-11-06, 19:37   #44
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nasse Nøff, her.

Oi. Hvordan går det med ryggen din nå da? Men jeg lurer fortsatt på hvordan i all verden du klarer å komme deg opp og ut av senga igjen.

Med et godt tak rundt en av sprinklene drar man seg opp sidenlengs til man sitter, så må man reise seg opp i full str. og skritte over sprinkelgjerdet. Vær obs på skråtaket! Dette må gjøres lydløs slik at man kan snike seg ut i tro om at barnet endelig sover. Man inntar lut holdning ved døra når man, nok en gang, blir ferska av barnet med mammaradar!

Gammel 02-11-06, 19:39   #45
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Standard

Hørtes lurt ut. Hvorfor i alle dager ligger du i sprinkelsenga da?

Forskrudd latskap . Trøtt mamma i kaldt rom med illsint kruttønne = rask fix ved å legge seg under varm dyne i smurfeseng - Snuppa legger seg til å sove, det gjør jeg også.

Gammel 02-11-06, 20:21   #46
Nasse Nøff
Oslojente i eksil

Nasse Nøff sin avatar

Nasse Nøff er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Med et godt tak rundt en av sprinklene drar man seg opp sidenlengs til man sitter, så må man reise seg opp i full str. og skritte over sprinkelgjerdet. Vær obs på skråtaket! Dette må gjøres lydløs slik at man kan snike seg ut i tro om at barnet endelig sover. Man inntar lut holdning ved døra når man, nok en gang, blir ferska av barnet med mammaradar!

Dette høres ut som avanserte akrobatiske øvelser.

Nasse Nøff er ikke aktiv  
Gammel 02-11-06, 20:27   #47
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Forskrudd latskap . Trøtt mamma i kaldt rom med illsint kruttønne = rask fix ved å legge seg under varm dyne i smurfeseng - Snuppa legger seg til å sove, det gjør jeg også.

Forskrudd ja.

Huff... Det er så ille når de styrer med søvnen.

Silence er ikke aktiv  
Gammel 02-11-06, 21:14   #48
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Har vært inne på tanken selv et par ganger. Men hvor mange kg tåler ei sånn sprinkelseng da?

Jeg har vel en ganske normal størrelse...

tink er ikke aktiv  
Gammel 02-11-06, 21:16   #49
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Har vært inne på tanken selv et par ganger. Men hvor mange kg tåler ei sånn sprinkelseng da?

Jeg har vel en ganske normal størrelse...

Den holder nok om du absolutt vil prøve . Trå forsiktig inn så hører du vel hvordan sengebunnen liker det! (Ikke at jeg skal oppnevne meg selv som sprinkelsengsoveekspert, altså!)

Gammel 02-11-06, 21:54   #50
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Gammel 03-11-06, 08:59   #51
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Tja, det kan være jeg holder meg til ullteppe på gulvet varianten. Det skjer heldigvis svært sjelden. :trøtt:

tink er ikke aktiv  
Gammel 03-11-06, 09:16   #52
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Standard

Jeg kan med MEGET stor sikkerhet si at det absolutt ikke er en Kingsize størrelse på den sengen! Etter nok en natt i "skoeska" vurderes nå en midlertidig flatseng på gulvet. :genial:

De har gjestesenger (sammenleggbare) på Rema1000. Tror de kostet ca 200...

Silence er ikke aktiv  
Gammel 03-11-06, 13:30   #53
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Standard

De har gjestesenger (sammenleggbare) på Rema1000. Tror de kostet ca 200...

Takk for tipset, vi har en del madrasser jeg kan bruke, men har vært uhelbredelig optimist og ikke gjort klar flatseng enda. I natt sov jeg hele natten i dobbeltsengen!!!!!

Gammel 03-11-06, 13:44   #54
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Standard

Takk for tipset, vi har en del madrasser jeg kan bruke, men har vært uhelbredelig optimist og ikke gjort klar flatseng enda. I natt sov jeg hele natten i dobbeltsengen!!!!!

Gratulerer!

Silence er ikke aktiv  
Gammel 03-11-06, 21:13   #55
Lille Blink
Aktiv

Lille Blink sin avatar

Hvor: Rogaland
Lille Blink er litt kulLille Blink er litt kul
Standard

Oiiii, jøss du er god

Lille Blink er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:37.