Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor kjøper du klær?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-06, 20:51   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg er lat, og gidder ikke å tråle rundt i butikker.
Unntaket er når Vimjer og jeg er på handletur, da holder vi ut i mange mange timer

Jeg har noen få faste butikker.
Den jeg handler mest i heter Paul & Pauline (her jeg får blad )
Har Armani,Dolce & Gabbana,Nolita, Polo Ralph Lauren etc
Cara , min andre faste butikk har Day,Munthe plus Simonesen, Ella Moss etc
Sko, Corso Como, Marc Jacobs, D&G etc, i Oslo, eller de to ovennevnte
De har endel sko ved siden av klær
Og Cosmo i Behrens gate i Oslo som er importøren av Day Birger & Mikkelsen og Essentiel

Ellers bestiller jeg på H&M Rowells og LaRedoute
Mye fint

Gammel 20-09-06, 20:53   #2
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg er lat, og gidder ikke å tråle rundt i butikker.
Unntaket er når Vimjer og jeg er på handletur, da holder vi ut i mange mange timer

Jeg har noen få faste butikker.
Den jeg handler mest i heter Paul & Pauline (her jeg får blad )
Har Armani,Dolce & Gabbana,Nolita, Polo Ralph Lauren etc
Cara , min andre faste butikk har Day,Munthe plus Simonesen, Ella Moss etc
Sko, Corso Como, Marc Jacobs, D&G etc, i Oslo, eller de to ovennevnte
De har endel sko ved siden av klær
Og Cosmo i Behrens gate i Oslo som er importøren av Day Birger & Mikkelsen og Essentiel

Ellers bestiller jeg på H&M Rowells og LaRedoute
Mye fint

Jeg er ikke misunnelig. Åneida...

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 20:59   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Hvilke butikker i Oslo fører Vila?

Jeg handler mest på Neste Stopp, H&M, B-young, Vero Moda, Noa Noa og innimellom også Kappahl, Lindex og Cubus og de andre kjedebutikkene.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 21:01   #4
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Hvilke butikker i Oslo fører Vila?

Jeg handler mest på Neste Stopp, H&M, B-young, Vero Moda, Noa Noa og innimellom også Kappahl, Lindex og Cubus og de andre kjedebutikkene.

I Bodø er det iallefall ONLY som har Vila.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 21:05   #5
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mest på Cubus faktisk. FIn butikk her i byen med et fantastisk personale!
Ellers bestille eg en del basis på HM.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:25.