|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Noen som jobber i SAS/på Gardermoen eller bare vet ting? Berolige meg!
Nei, det fikk man visst ikke. Men jeg har gjort det før, det er jeg rimelig sikker på. Mulig det var før Widerøe og SAS ble ett, og at det ikke egentlig fantes noen REGLER. Bare et snilt menneske i skranken.
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08 Sist redigert av LilleRosin : 18-02-08 kl 21:45. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I Bodø er det ikke noe problem. Der jogger du over hele flyplassen på 1 minutt. Så bare pust med magen du.
|
|
|
#3 |
|
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det er mulig - jeg mener bare jeg har gjort det mange ganger. Men REGLER kan jo endres.
Ja, men det er litt mer pes nå som man må ned og hente bagasjen, og så opp og gjennom sikkerhetskontrollen igjen. Men for all del, det går sikkert bra! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Noen som jobber i SAS/på Gardermoen eller bare vet ting? Berolige meg!Du må be om å få bagasjen sjekket inn hele veien. Det skal ikke være noe problem, selv om du ikke har gjennomgående billett. Går det ikke, tror jeg det kan bli vanskelig å rekke det. |
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|