Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kan noen hjelpe meg?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-08, 20:20   #1
Left
Passiv

Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg?

Har du forsøkt forskjellige næringsdrikker du får kjøpt på apoteket. Finnes i et uttall varianter. Der er det bra sammensatt i forhold til næringsinnhold.

Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:20   #2
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Har du forsøkt forskjellige næringsdrikker du får kjøpt på apoteket. Finnes i et uttall varianter. Der er det bra sammensatt i forhold til næringsinnhold.

Nei det har jeg ikke prøvd.. Smaker de greit?

Gammel 19-02-08, 20:22   #3
Left
Passiv

Standard

Ja, etter hva jeg har hørt så gjør de det. Bruker de på sykehuset vi, og har ikke hørt noe om at de ikke smaker godt. Finnes maaaange sorter - fruktbasert, melkebasert, med og uten laktose osv osv osv.

Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:27   #4
Left
Passiv

Standard

Hvis du får tilbud eller anbefalinger om å legges inn i noe tid for oppvæsking, så ta imot tilbudet.
Kvalmen kan være et symptom på dehydrering også den altså. Selv om du har hatt den hele svangerskapet, så kan den NÅ være et tegn på det.
Tegn på dehydrering

• Kvalme
  • Svimmelhet
  • Hodepine
  • Konsentrasjonsvansker
  • Dårlig hukommelse
  • Mørk farge på urinen
  • Slapphet
  • Svetter mye
  • Muskelkramper

Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:40   #5
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har du prøvd love hearts mot halsbrannen?

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:46   #6
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

For meg funka det bra å bli væska opp litt. Følte meg iallefall i litt bedre form da. Ville gjort det om du har tilbud om det.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:01.