Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

En virtuell tur til Afrika - helt gratis

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-06, 12:55   #1
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: En virtuell tur til Afrika - helt gratis

Jeg får jo ikke jobbet noe nå! Se lille svinet som ligger og hviler seg i vannet da, stakar så varmt han har det.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 12:57   #2
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Jeg får jo ikke jobbet noe nå! Se lille svinet som ligger og hviler seg i vannet da, stakar så varmt han har det.

Ja, den er kjempesøt!

Den hadde en noe feminin gange, og når den gikk uti vannet ble den skremt av en liten and og hoppet opp igjen.

Gammel 03-11-06, 14:43   #3
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Stilig, dette må jeg vise til min mann.
Han har et annet "vannhull" han til stadig sitter og glor på, men der har vi aldri sett noe annet enn ildfluer. Har hørt mange rare lyder da.
Men jeg får helt fnatt når han sitter og ser på den der tomme pytten hel tiden.

Han kommer til å bli kjempeglad for denne...
(og nå er det en søt liten apekatt som har seg litt vann.)

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:54.