|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Litt sent for isbilen nå kanskje?Klokka er 1930 - og de fleste av ungene i blokka har lagt seg/sover. Utenfor står isbilen og intens-ringer med klokka si |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Litt sent for isbilen nå kanskje?Tja, det er ikke så lett å finne passelige tidspunkter på ettermiddagen sikkert. Før fem-halv seks sitter mange og spiser middag osv, da passer det heller ikke. Og de skal sikkert rekke over et visst område i løpet av ettermoddagen, slik at det lett kan bli såpass sent før de er ferdige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Litt sent for isbilen nå kanskje?Jeg hadde blitt irritert selv. Vesla er i seng rundt 19, og ikke tale om at hun IKKE hadde våknet av Isbilen.
![]() |
#5 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Litt sent for isbilen nå kanskje?Er nok ikke så lett å finne den riktige tiden som kan passe for alle med tanke på barn, middagslaging/spising, jobb etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Litt sent for isbilen nå kanskje?Her i distriktet kjører isbilen lørdag for- og ettermiddag, det er egentlig veldig greit.
![]() |
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Litt sent for isbilen nå kanskje?Jeg hører Isbilen i firetiden annenhver onsdag, men ikke F om jeg finner den. Ja jeg har lett!
![]() |
#8 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Litt sent for isbilen nå kanskje?På kveldene kan de iallfall skru av den møkkamusikken eller i det minste spille den litt lavere, om det går.
![]() |
#10 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Litt sent for isbilen nå kanskje?Kanskje han satser på gravide med isdilla?
![]() |
#11 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Litt sent for isbilen nå kanskje?
Det verste er at han klarte å friste meg |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Litt sent for isbilen nå kanskje?Før vi flyttet kom alltid isbilen sånn i 20-tiden. Jeg er vel så glad i is som datteren min, så han fikk da solgt noe. Det var slettes ikke bare meg som handlet heller.
![]() |
![]() |
#14 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Litt sent for isbilen nå kanskje?Her kommer de 1945. Det er akkurat samtidig med Trollmor har lagt sine elleve små troll.
![]() |
#16 |
trøtt
|
![]() Sv: Litt sent for isbilen nå kanskje?En gang, da storebror var baby, ringte det på døren like før halv ti på kvelden. Der sto den en mann som ville selge meg fersk fisk. Jeg var ikke spesielt høflig mot ham.
![]() |
#17 |
St(r)ikkeplante
|
![]() Sv: Litt sent for isbilen nå kanskje?Her kommer isbilen rundt 21. Men han ringer ikke mye da. Bare et ring i ny og ne for å vise at han er der. Og så er det jo tyrkisk pepper is der.
![]() |
#18 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Litt sent for isbilen nå kanskje?Har hørt noe om at en av isbil-typene har musikk isteden for bjelle... da foretrekker jeg nok bjellen vi er vant med, ja.
![]() |
#19 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Litt sent for isbilen nå kanskje?Kommer rundt kl 21 her også. Litt seint synes jeg selv om det er fredager den bruker å komme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Litt sent for isbilen nå kanskje?Jeg er litt overrasket over hvor mange som handler av isbilen, jeg. Har dere ikke fryser?
![]() |
Emneord |
isbilen |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|