|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
flisespikker
|
Sv: Om å være stygg
Nei, den var britisk. Men selv om jeg synes hun som spilte Jane var veldig vakker, så var hun ikke noen klassisk skjønnhet, og det samme gjelder Rochester - jeg synes det var ganske troverdig at ingen av dem levde opp til datidens/omverdenens idealer (selv om jeg er enig i at de "egentlig" var for pene begge to). Det var mer utstråling og gjensidig personkjemi enn glansbildeskjønnhet.
|
|
|
#2 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok, jeg har ikke sett det, men det hørtes troverdig ut. Britene er mye bedre på sånt.
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Her er noen bilder fra serien, hvis du er interessert:
|
|
|
#4 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ser at de sikkert var troverdige mht datidens idealer, spesielle ansikt og ville sikkert blitt kalt pene idag, men kanskje ikke da. Jeg må se serien når anledningen byr seg, det vil vel sendes på tv senere en gang. Jeg synes britene er fantastiske til å ha troverdige og talentfulle skuespillere kontra amerikanske serier der alle må være smellvakre eller veldig stygge. De er faktisk, som regel, nysminkede rett etter operasjoner og en vanlig politibetjent ser ut som en supermodell.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|