|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Jeg har shoppet noe kuuult!Ooh, den var kjempefin! Jeg tenker begge to er lykkelige over valget jeg. Hvilke utganger har en sånn? Har den f.eks USB-utgang?
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg har shoppet noe kuuult!Kjempelekker! Heldig mann du har. Her i huset har vi en gammel Tanberg-spiller. Blir ikke ofte brukt, men vi drar den frem en og annen gang. Vet ikke hvorfor, men elsker å høre på Grease på platespiller. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Jeg har shoppet noe kuuult!
Det fantes ikke MP3-plater da Teo og jeg var unge dah.
|
|
|
#7 |
|
Bedreviter
|
Pokker, heller. Jeg er lurt! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
<*(((<
|
Aha! Jeg koblet selvsagt pratet ditt om USB-utgang til noe datarelatert, men skjønner nå at vi snakker om Universell SpinneBrakett, for å koble til dampmaskinen for å drive spilleren. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Mother of Dragons
|
Dampmaskin? Luxury. Vi måtte springe i tredemølle for å få nok generert nok spenning til å drive platespilleren.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|