Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Se resultatene: Interrail alene med en treåring - går det an?
Jeg holder på å lete frem nummeret til barnevernet 10 8,13%
Jeg vil bli med 19 15,45%
Det kan sikkert gå bra hvis dere planlegger litt 96 78,05%
Det er bare å reise i vei uten videre planlegging 3 2,44%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 123. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-08, 13:30   #1
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?

Jeg kunne gjerne reist på interrail alene med en treåring, men jeg hadde ikke reist hvor som helst på hvilket som helst tidspunkt og heller ikke tatt med meg telt. Vi har to ganger hatt med oss små barn på tog i Romania. På dagtid hadde jeg gjerne reist hvor som helst alene med dem, men på kvelds og nattetid hadde jeg vært skeptisk. Togstasjoner ligger ofte i ganske lurvete strøk og det kan være skummelt med pågående taxisjåfører osv. Dette avhenger jo veldig av hvor man reiser, men generelt synes jeg jernbanestasjoner på kveld/natt ikke er noe særlig.
Telt kan jeg ikke fordra. Å dra på telt og soveposer på interrail virker bare som stress. Regner det blir det verre. Jeg ville heller satset på billige ungdomsherberger eller andre overnattingssteder enn å satse på telt. Jeg tror et rom måtte vært temmelig lurvete og ekkelt før jeg hadde foretrukket telt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
galskap, kosetur, reise med barn

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:10.