|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
| Se resultatene: Interrail alene med en treåring - går det an? | |||
| Jeg holder på å lete frem nummeret til barnevernet |
|
10 | 8,13% |
| Jeg vil bli med |
|
19 | 15,45% |
| Det kan sikkert gå bra hvis dere planlegger litt |
|
96 | 78,05% |
| Det er bare å reise i vei uten videre planlegging |
|
3 | 2,44% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 123. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
|
Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Jeg ville ikke gjort det. Alene ja, men ikke med en treåring. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?
En "typisk" interrailtur med flere dager i strekk på trange tog, og bråkete, skitne hoteller i lugubre strøk av byen vil vel være det, men hvordan får du det HI beskriver til å bli en ferie for "de voksnes behov"? (Det passer neppe for alle treåringer, men det høres ut som om akkurat denne treåringen vil sette pris på denne typen ferie.)
|
|
|
#3 |
|
Pauset
|
Det er jo ikke akkurat barnevennlig å farte rundt i Europa på denne måten, slik jeg ser det da. Selvfølgelig kan det bli hyggelig. HI virker jo ut som en mor som kan slappe av og være tilstede for barnet sitt, men jeg ville ikke gjort det med et så lite barn. Det er meg. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Det er klart, både mødre og barn er forskjellige i forhold til hva slags ferie de liker.
|
|
|
#5 |
|
Skrekkøgle
|
I mange land i Europa er det mye mye mer barnevennlig enn togene her i Norge, i alle fall!
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Her synes jeg du burde vært mye mer presis Jessica - din "negative" innstilling har ingenting med hva som er barnevennlig å gjøre eller ikke, men hva du ville ha likt. Reagerer litt på at du stempler HI som en "egoistisk" mor her - det er ikke noe egoistisk i å legge opp til en ferie som BÅDE barn og voksne kan like. |
|
![]() |
| Emneord |
| galskap, kosetur, reise med barn |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|