Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Har du lest Dune-trilogien?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-08, 11:31   #20
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du lest Dune-trilogien?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Dersom du liker Song of Ice and Fire, så liker du kanskje bøkene til Connie Willis og Lois McMaster Bujold, de skriver begge to veldig bra og har kul sans for humor. De finnes kun på engelsk, men du leser jo det så da er det jo greit.

Støtter dette fullt ut - ville gå så langt å si at Lois McMaster Bujold ruler! Og Connie Willis er en morsom dame (flink som taler òg). Jeg har sagt mang en gang at jeg arrangerer ikke science fiction-kongress i Norge igjen før jeg får Bujold som æresgjest.

Ellers er svaret, ja, jeg har lest Dune bøkene. Stoppet ved bok 4 eller 5 - husker ikke helt. Men den opprinnelige trilogien er bra.

Thomas Covenant-bøkene er også bra, om enn deprimerende. Har bare lest bok 1 i siste serie, og den fristet ikke til mer, men vi får se. Gap-bøkene til Donaldson derimot er veldig bra!

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:04.