Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-08, 21:48   #1
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?

kl 6.45 brukes det bare å bli levert en 2-3 unger.
Mange her som begynner kl 7 på jobb. sånn som mann før.
Men mestparten begynner 8. så 7.30 til kl 8kommer de fleste.

Vi er i en privat bhg med 25 på stor og 14 på lille avdeliga

Gammel 25-02-08, 21:52   #2
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har i alle år levert guttungen i barnehagen kl 07.30, det var da de åpnet. Vi var alltid 3-4 stykker som var der til åpningstid og de få gangene jeg leverte bittelitt senere (alltid før 0800), så var det mange barn som var kommet. Jeg tror faktisk at alle barna var på plass innen 0900.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 23:08   #3
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Hos oss åpner barnehagen 7.30, når jeg har dagvakt står jeg på trappa når de låser opp døra. Heldigvis bare en dag i uka. Da er vi stort sett de første som kommer. Det er vel ca 10 unger som har med frokosten dit. Innen kl 8.30 er de aller fleste på plass men det er store variasjoner.
Ellers leverer jeg dem rundt 8.45 eller enda senere om jeg ikke skal på trening. Jeg ser ikke barna om ettermiddagene så jeg synes det er koselig å ha dem litt lenge hjemme på morgenen.

Gammel 25-02-08, 23:15   #4
Senna
Javel

Senna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her har barnehagen åpent fra 07.30 til 16.30. Jeg leverer stort sett rundt kl 08.15 og da er det bra med unger på alle avdelinger. Jeg henter rundt 16 og da er vi også sjelden de siste.
Men da eldste gikk i samme barnehage for noen år siden var det helt anderledes. Da leverte vi rett over halv åtte og hentet rundt 16 og da var det sjelden unger der.
Så det varierer nok litt med sammensetningen av unger, tror det var ganske mange som var hjemmeværende som hadde barna i barnehagen da eldste gikk der. Men nå ser det jo ut for at de fleste skal avgårde på jobb.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:29.