|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?kl 6.45 brukes det bare å bli levert en 2-3 unger.
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?Jeg har i alle år levert guttungen i barnehagen kl 07.30, det var da de åpnet. Vi var alltid 3-4 stykker som var der til åpningstid og de få gangene jeg leverte bittelitt senere (alltid før 0800), så var det mange barn som var kommet. Jeg tror faktisk at alle barna var på plass innen 0900. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?Hos oss åpner barnehagen 7.30, når jeg har dagvakt står jeg på trappa når de låser opp døra. Heldigvis bare en dag i uka. Da er vi stort sett de første som kommer. Det er vel ca 10 unger som har med frokosten dit. Innen kl 8.30 er de aller fleste på plass men det er store variasjoner.
|
|
|
#4 |
|
Javel
|
Sv: Godt oppmøte i barnehagen ved åpningstid?Her har barnehagen åpent fra 07.30 til 16.30. Jeg leverer stort sett rundt kl 08.15 og da er det bra med unger på alle avdelinger. Jeg henter rundt 16 og da er vi også sjelden de siste.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|