Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Sense and Sensibility

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-08, 16:20   #1
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sense and Sensibility

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

David Morrissey ligger an til å gjøre en veldig overbevisende rolle som Colonel Brandon. (Det er tross alt ikke hans feil at han ikke er Alan Rickman … )

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Det må være en ganske stor mangel å ikke være Alan Rickman, ja.

Jeg har ikke sett serien, men jeg må innrømme at jeg har svært, svært vanskelig for å se for meg at å bytte ut noen med David Morrissey skulle kunne anses som en mangel, og lot meg inspirere til omsider å bestille Blackpool på DVD, og vi får vel anskaffe Sense and Sensibility også, hvis den ikke får fraråding her.

Ben "amazon er litt skummelt" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 17:09   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Jeg har ikke sett serien, men jeg må innrømme at jeg har svært, svært vanskelig for å se for meg at å bytte ut noen med David Morrissey skulle kunne anses som en mangel

Jeg er svært tilbøyelig til å være enig, altså. Kommentaren om Rickman var vel ikke først og fremst fundert i skuespillerprestasjoner og egnethet for rollen.

Jeg så ganske nylig David Morrissey i en aldeles fabelaktig rolle, som ravende gal skolemester i BBC-serien Our mutual friend, som for øvrig anbefales på det aller sterkeste!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 18:21   #3
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

David Morrissey, ja! Jeg koblet ikke navnet først, men han spiller jo en av de største rollene i den fine miniserien State of Play fra 2003, som flere burde oppdage. Den virkelige hovedrollen der spilles av John Simm - og for å få det hele on-topic igjen, kan jeg fortelle at en mindre rolle spilles av James McAvoy, som 1) spilte kjæresten til Jane Austen i Becoming Jane, og 2) spilte kjæresten til Keira Knightley (som også har spilt Elizabeth Bennet) i Atonement (og 3) er veldig, veldig søt, men det vet jo allerede alle som leser denne tråden).

Svar

Emneord
alan rickman, aldring, emma thompson, hunks, jane austen, kostymedrama, sense and sensibility, sikling

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:20.