|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Usynlig ved gangfelt?Jeg har tilgode å oppleve det som du beskriver, men skjønner godt at du blir forbannet. Kanskje du burde gjøre noe á la Minken? Eller be politiet ha kontroller der? Mulig de burde satt opp noen fartsdumper i området. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Usynlig ved gangfelt?Jeg går aldri over et gangfelt før jeg ser at bilene fysisk har stoppet om de er innen rekkevidde når jeg skal gå over. Fra begge sider også om det ikke er klart og ikke midtrabatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Usynlig ved gangfelt?Politiet har vi vært i kontakt med utallige ganger, både mannen, jeg og naboer. Etter at en mann ble påkjørt i gangfeltet i nærheten og han døde av skadene, ble farten satt ned. Det ble også diskutert flere løsninger. Men tiden gikk og det ble glemt ser det ut til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Usynlig ved gangfelt?Kjøp en gammel bagvogn og dra med deg når du skal over veien. Om bilene ikke stopper da får de seg i allefall en støkk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Sv: Usynlig ved gangfelt?
Jeg har hatt baby i bagvogn og hund gående ved siden av. Hadde blitt påkjørt om ikke jeg og bikkja hadde hoppet tilbake. Bilen sneiet vogna enda den kom i oppoverbakke, det var god sikt og jeg kom fra motsatt side. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
både her og der
|
![]() Sv: Usynlig ved gangfelt?Jeg opplevde en gang å bli stående midt i en trafikkert vei mens biler suste i begge retninger. Jeg gikk over da den første bilen stoppet, men bilen i motsatt kjøreretning stoppet ikke, så jeg ble stående med barnevogna midt i veien. Det var fotgjengerovergang, altså.
![]() |
#7 |
![]() Sv: Usynlig ved gangfelt?Fartsdumper kan muligens hjelpe. Skulle ønske alle gangfelt ble byttet med underganger eller skikkelig overgang (høyt over bilveien). |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|