|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg vil inn på medlemssalongen....
Jeg liker prikke/ryktesystemet jeg. Ikke for poengene, men fordi du kan gi kjappe direkte tilbakemeldinger. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Men: Det kan virke som om det faktisk er litt forslkjell på folk. Witt, som skrev hovedinnlegget, vet jeg lite om, og jeg kan ikke uttale meg om hva hun/han evt har bedrevet her inne, men jeg stiller meg undrende til at dere to har vært medlemer like lenge ( des.06) Witt har èn prikk og du har 5? 6? ( Har ikke profilen din foran meg...) Jeg går jo ut fra at Witt er ganske ivrig her inne siden hun så gjerne vil inn på medl. salongen. Skilpadda har vært medlem to mnd lenge og har også betydelig flere prikker. Er ikke medlem i så mange andre fora (bare facebook |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Jeg vil inn på medlemssalongen....Alle starter med en prikk i din prikke kraft. Antall prikker du mottar har ingenting med det.
|
|
|
#4 |
|
villende
|
Hvis du tar en titt på de forskjellige brukerene så ser du jo også at en person med mange innlegg også jevnt over har ganske mange flere grønne prikker under profilen sin. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Og over hundre ganger så mange innlegg, ikke minst.
|
|
|
#6 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Om du ser på profilen til Wit og min profil så ser du at hun har skrevet 0,21 meldinger daglig i snitt. Det vil si en melding per femte dag. I virkligheten er det jo mindre frem til denne intensiven. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Shake it out!
|
Jeg også! Merker at når jeg er på forum hvor det ikke er mulig å gi prikker, så er det et stort savn. Prikker er som et lite klapp på ryggen til folk du synes har fortjent det. Enten fordi de skriver noe som du er så enig i at du føler for å bøye deg i støvet, som en liten oppmuntring i hverdagen, eller for å gi en gedigen klem til noen som trenger der.
|
|
|
#9 |
|
Bedreviter
|
Sv: Jeg vil inn på medlemssalongen ...
Hvis du titter på innleggstallene, så ser du at for eksempel Skilpadda har postet over 10 000 innlegg i løpet av den tiden hun har vært medlem (sept 2006), mens hovedinnlegger har postet 100. Selvsagt har Skilpadda fått flere tilbakemeldinger enn HI, og ergo "bedre rykte"/høyere ryktepoengsum. Det skulle da også bare mangle. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| emneordsklassiker, innleggsgenerator, klassiker, makroer, ortografiinjurier, prikker, robopadd, sure edderkopper, tråddigregering |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|