Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Rykker ned, rykker ned, rykker ned...

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-06, 22:27   #1
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rykker ned, rykker ned, rykker ned...

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Og HamKam gikk ned, akkurat som jeg håpet.

Og Molde.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 22:32   #2
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Og Molde.

Helt ok det også. Sikkert ekstra surt for dem å gå ned mens Aalesund går opp.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 22:41   #3
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helt ok det også. Sikkert ekstra surt for dem å gå ned mens Aalesund går opp.

Sikkert. Men en nytelse for andre at Stavrum og gutta hans på Røkkeløkka må spille i 1. divisjon neste år.
Aalesund har så mange patriotiske tilhengere som har klappet og heiet laget opp i eliteserien. De fortjener virkelig en plass (men rykker nok ned igjen neste år, som vanlig).

Gammel 05-11-06, 22:50   #4
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Håper på et mirakel fra Aalesund neste år, jeg. Et lag som trekker 10 000 tilskuere på hver eneste kamp, selv i 1.divisjon, fortjener bedre enn å gå opp og ned hele tiden.

På tide å tenke på neste års tabell, nå. Tror jeg vil ha ned Odd og Lyn, med RBK på kvalik (som de taper), mens gullet selvsagt går til Bergen.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 22:55   #5
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Odd må spille kvalik jo!

Selvmålet til Pelle Nilsson var jo bare... ja, hva skal en egentlig si til sånt?

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 23:16   #6
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Håper på et mirakel fra Aalesund neste år, jeg. Et lag som trekker 10 000 tilskuere på hver eneste kamp, selv i 1.divisjon, fortjener bedre enn å gå opp og ned hele tiden.

På tide å tenke på neste års tabell, nå. Tror jeg vil ha ned Odd og Lyn, med RBK på kvalik (som de taper), mens gullet selvsagt går til Bergen.

Enig med det meste. Odd er jeg litt sånn bob-bob til, vil heller se Stabæk ned. Sammen med Lyn. Og Rosenborg må få lide mest mulig, kvalik med nedrykk høres bra ut. Helst på Brann stadion, der Brann tar gullet og Rosenborg blir tildelt kvalik plassen.*Drømmer*

Gammel 06-11-06, 01:01   #7
m|nken
Bør lage seg en tittel selv

m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Enig med det meste. Odd er jeg litt sånn bob-bob til, vil heller se Stabæk ned. Sammen med Lyn. Og Rosenborg må få lide mest mulig, kvalik med nedrykk høres bra ut. Helst på Brann stadion, der Brann tar gullet og Rosenborg blir tildelt kvalik plassen.*Drømmer*

Opprinnelig lagt inn av Ryli

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:55.