Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du en merkefreak?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-08, 18:55   #11
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en merkefreak?

Jeg vurderer pris og kvalitet og handler dermed på HM.
Det kunne aldri falle meg inn å handle klær for merket sin del, men synes det var festlig når Lillesøster hadde en Donna Karan-kjole. Det som gjorde det morsomt var at den kostet 50 kr.

Jeg liker designet til MiniMe, Holly's, Katvig etc. men handler det kun på salg. Da koster det jo gjerne det samme som HM.

Barna vokser ut av klærne lenge før de er slitt.
Guttene kan slite hull på en bukse eller to, men det lappes da.
Vi arver masse og mye av det er fra billigkjedene.

Dresser kjøper jeg fra Reima eller Troll, men helst på salg. Har akkurat kjøpt neste års dress til Lillesøster og todelte dresser til gutta til halvpris

Jeg er på jakt etter ny jakke til Lillesøster, og steiler av priser som hos P&P: 699,-

Sist redigert av Hønni : 07-03-08 kl 19:25.
Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
merkeklær

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:29.