Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Æj æm de vånn hu vill prut! (Charterfeber, TV3)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-08, 20:06   #1
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Æj æm de vånn hu vill prut! (Charterfeber, TV3)

Er det slik at hun har med sin tenåringsdatter på ferien? Som sitter og ser sin fulle mor stjele glass og askebegre på alle resturantene...?

Gammel 07-03-08, 20:19   #2
Solice
Superaktiv

Solice sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Solice er litt kulSolice er litt kul
Standard

Ja! Jeg og mannen MÅ se dette, og vi ler like godt hver gang...
(og blir til tider ille berørt og sjokkert!)
Hjelpe meg

Solice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 20:23   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Er det slik at hun har med sin tenåringsdatter på ferien? Som sitter og ser sin fulle mor stjele glass og askebegre på alle resturantene...?

Jepp, mens datteren selv drikker og røyker til den store gullmedaljen, helt lik mora. Pinlig.

Gammel 07-03-08, 20:33   #4
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes det er mest pinlig, innimellom riktignok på en fornøyelig måte.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 20:40   #5
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Hun har med seg sin datter, men dattera er 24 eller 25 år.

Gammel 07-03-08, 23:27   #6
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Manga, her.

Hun har med seg sin datter, men dattera er 24 eller 25 år.

Jeg hadde vært litt ille berørt over min mors oppførsel. Er liksom ikke så stilig å småsjangle rundt og naske på utesteder....

Gammel 08-03-08, 00:56   #7
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg så en halv episode på torsdag selv om jeg hadde lovet hellig at jeg ikke skulle se på det igjen etter at jeg så litt av en av de første episodene.

Det er jo bare flaut hele greia.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 21:09   #8
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

ser det om jeg kommer innom det. Ikke ofte, men som sagt før her, knegger litt til programmet og syned andre deler er direkte flaut!

Gammel 10-03-08, 09:59   #9
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

på Glitterchick. Herregud så pinlig - jeg hadde ikke klart å sett en hel episode med det der.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 22:11   #10
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Uff... Ja, denne serien er litt så der... Jeg tar meg i å le av dem og ikke med dem, det er vel ett dårlig tegn?

En venninne av meg var med i den forrige runden, en av de døve jentene. Og jeg gremmes fortsatt av å tenke på det, jeg kjente henne rett og slett ikke igjen i måten å oppføre seg på

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:28.