Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Anbefal meg en vogn!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-08, 22:25   #1
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Mim; OTH kan du ikke legge helt flat, det blir litt sånn knekk som på Bugaboo-en.
OTH er riktignok ikke fullt så ille som buggisen. (Det fungerer bare ikke med den knekken om man har et barn som liker å sove på siden.)

Begge vognene har ergonomisk liggestilling. Hvis ryggen hadde blitt helt flat hadde jo selvfølgelig ikke vært godt å ligge med bena i knekk. Det blir noe annet når ryggen har en svak helling. Dessuten får OTH en slags hengekøyeeffekt.

P.s. Sønnen min ligger på siden i OTH'en og det gjorde de to andre også.

Gammel 07-03-08, 22:39   #2
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Begge vognene har ergonomisk liggestilling. Hvis ryggen hadde blitt helt flat hadde jo selvfølgelig ikke vært godt å ligge med bena i knekk. Det blir noe annet når ryggen har en svak helling. Dessuten får OTH en slags hengekøyeeffekt.

P.s. Sønnen min ligger på siden i OTH'en og det gjorde de to andre også.

Hvem er du? En ny miss? Med SÅ mye vognkunnskap? Med SÅ mange meldinger?

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 22:51   #3
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Eg trur eg veit kven det er...

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 23:09   #4
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Hmmmm..

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 23:21   #5
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bugaboo er min absolutte favoritt. Min vogn er nå snart tre år jeg er like fornøyd med den. Lillebror sov i bagen med voksipose til han var 8-9 mnd. Og lillebror ligger høyt der oppe på lengdeskjemaene så ikke akkurat en liten kar.

Storesøster brukte den til hun var 3 år og hun er heller ingen liten frøken. Hun hadde en liten gjestevisitt i den før jul. Hun sov godt over 2 timer i den mens lillebror ble henvist til MT'n. Da var hun 4 år og 106cm.

Men med samme avatar så enkel å kjenne igjen.

Gammel 07-03-08, 23:25   #6
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Melder meg inn i OTH fanklubben. Som sportsvogn er den fantastisk. Har ikke prøvd den med bag enda, men det står en mørk lilla en på soverommet vårt nå og jeg kribler etter å trille den. Lekker, komfortabel og praktisk

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 23:26   #7
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Melder meg inn i OTH fanklubben. Som sportsvogn er den fantastisk. Har ikke prøvd den med bag enda, men det står en mørk lilla en på soverommet vårt nå og jeg kribler etter å trille den. Lekker, komfortabel og praktisk

Jaja, gni det inn nok ein gong.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 23:29   #8
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Jaja, gni det inn nok ein gong.

Den er altså bare helt vanvittig fin. Vi skulle sette den i boden til etter lillesøster er født, men nå må den bare stå på soverommet. Jeg er innom og plukker litt på den med jevne mellomrom *tussete*.

Gammel 08-03-08, 00:01   #9
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Det er meg, Sannemor!

Gammel 07-03-08, 23:29   #10
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Å jeg har en lilla. Der er rent fornøyelig å gå tur!!! Håper den varer lenge. Min snuppeluri er ganske lang. Heldigvis snart vår.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 23:30   #11
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Å jeg har en lilla. Der er rent fornøyelig å gå tur!!!

Gammel 08-03-08, 04:07   #12
Raggsokk
:egendefinert:

Raggsokk sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: On the otherside
Raggsokk har et hav av muligheter foran seg
Standard

Mistralen er ei veldig flott og solid vogn. Fordelen er at den er relativt lett, samtidig som du kan vippe styret og ha barnet vendt mot/fra deg alt ettersom. Det som derimot ikke er så bra med Teutonia er at sittedelen er veldig kort. Ofte vokser barna ut av vognen rimelig fort.

Gammel 08-03-08, 04:09   #13
Raggsokk
:egendefinert:

Raggsokk sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: On the otherside
Raggsokk har et hav av muligheter foran seg
Standard

Om du ikke er gal etter brunt og oransje så finnes den i mange andre farger.

Gammel 07-03-08, 23:19   #14
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Begge vognene har ergonomisk liggestilling.

Nå har jeg ikke prøvd OTH, men i buggisen slet poden leeeenge med å finne god liggestilling. (Han har sovet liggende på siden helt siden han ble født.)

Svar

Emneord
bakovervendt, ergonomisk, fargeanalyse, forovervendt, klassiker, lilleleopose, pimpa buggis, polhandling, skinnpose, sove, vogndilla, voksipose

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:39.