|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en vogn!Men jeg skjønner ikke helt hvorfor man må være så opphengt i akkurat voksipose? Det finnes da andre fantastisk mye mer funksjonelle poser enn den kolossen.
![]() |
#2 |
Like blid!
![]() Sv: Anbefal meg en vogn!
Jeg er så enig!
![]() |
![]() |
#3 |
Muligens verdt å vente på
|
VEldig enig! Jeg holdt på å bli steike gal av den voksiposen. Svær og tung og ikke klarte jeg å knyte den heller.
![]() |
#4 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Anbefal meg en vogn!Jeg har nå lest hele tråden og hadde håpet at Quinny fikk bedre anbefalinger. Jeg synes det er en stilig vogn og drømmer om en rød bag. Dessuten er det en vogn som prismessig er overkommelig å kjøpe helt ny.
![]() |
#5 |
Epikur
|
![]() Sv: Anbefal meg en vogn!Jeg har termin 17. september. Jeg er ikke avhengig av voksipose, dvs jeg vurderer å kjøpe en, men brukte vanlig gammeldags skinnpose til Lillestore. Da hadde jeg en old school Simo kombi først og en troller K2 etterpå. :fattig student: Troller er tung som et #¤"%&, og jeg var ikke helt nøgd med håndbremsen, og savnet svingbare forhjul, men ellers var den helt super, jeg likte godt den "knekk"-reguleringen fremfor teleskopstang, at den er romslig og lang og ga soveplass frem til hun var over meteren.
![]() |
#6 |
Øyboer
![]() Sv: Anbefal meg en vogn!Vist du vil ha bag så lenge så er jo quinny helt utelukket. OTH har vel og liten bag? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
kan tilsettes alkohol
|
Da må du nok over i tradisjonell bagvogn. Jeg har tre barn født på den tiden av året, og alle tre har vokst ut av bagen sin i 4-6 mnd alder. De to første lå i simo kombivogn, sistemann i EW. Begge disse er 80 cm, mens TFK sin er 82 cm. Jeg har hatt dem i bagen til de er ca 70 cm. Med pose (ikke voksipose) synes jeg det da har blitt trangt. Uten pose kunne de sikkert ligget der 5 cm til.
![]() |
#8 |
Originala
|
![]() Sv: Anbefal meg en vogn!Jeg er på ingen måte særlig bevandret i vognjungelen, men jeg sto foran et lignende valg for et år siden. Valget falt på Teutonia Mistral. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Epikur
|
![]() Sv: Anbefal meg en vogn!Firkantet sak fra 70-tallet med rødt cordfløyelstoff.
![]() |
#12 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en vogn!Voksi er god pose; men stor...og altfor varm på Sørlandet i allefall. Ungen må jo kles naken for ikke å svette vekk. Men den er god på de kaldeste vinterdagene, om noen
![]() |
Emneord |
bakovervendt, ergonomisk, fargeanalyse, forovervendt, klassiker, lilleleopose, pimpa buggis, polhandling, skinnpose, sove, vogndilla, voksipose |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|