|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre / svigersHar aldri overnattet hos ungenes besteforeldre på farssiden.
|
|
|
#2 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre / svigers
Og det går som regel noen mnd mellom hver gang moren min ser ungene, hun bor jo hele 2 timer unna.
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre / svigersDet er alltid besteforeldrene som står opp med Poden når vi er på besøk hos dem, og når de er på besøk hos oss også. Det hender en av oss (vanligvis jeg) står opp også, men det er helt unntaksvis. Eller nå når han er såpass stor, hender det ofte at han står opp alene først, men da kommer det stort sett alltid en bestemor etter kort tid og ordner frokost til ham.
|
|
|
#4 |
|
både her og der
|
Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersFaren min står alltid opp rundt kl.06.00, så når vi er på besøk (eller de er på besøk hos oss), ordner han gjerne frokost til dem hvis vi ikke er stått opp ennå. Moren min sover som regel dårlig om natta, og ligger gjerne litt lengre i senga. Jeg ville overhodet ikke ha forventet at de skulle stå opp mye tidligere enn de pleier for å ta seg av barna.
|
|
|
#5 |
|
By the Sea
|
Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre / svigers
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersMamma.
|
|
|
|
#7 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre / svigersBesteforeldrene står gjerne opp med barnebarna de gangene vi overnatter samme sted. Spesielt drar vi ofte på overnattinger sammen med svigers, ferier og hyttetur, og da står de mer enn gjerne opp tidlig hele ferien. Jeg er virkelig privilegert.
|
|
|
#8 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersSvigers bor i utlandet, vi har bare vært der en gang (men i 3 uker). Da sto sambo opp med Snuppa.
|
|
|
|
#9 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre / svigersNår svigers er hos oss på overnatting eller vi er hos dem, så er det bestandig enten meg eller mannens om står opp med ungene. Bestefar er gjerne tidlig oppe, men han synes det blir litt mye med tre alene. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersNår vi er hos mine foreldre ( de bor 2t unna, og vi er der ca en gang i mnd) står de alltid opp med barna. Dette er noe de vil, har aldri forventet/ forlangt det av dem egentlig. Mine svigerforeldre bor langt unna ( 10 t) og vi er der 3-4 ganger i året. De står aldri opp med barna. Ligger gjerne til 9-10, synes det blir litt slitsomt å hysje på barna i tre timer |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Drømmer
|
Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersNår vi er hos mine foreldre tar de mini om de ikke skal på jobb. Nå er vi der kanskje 2 ganger i halvåret da. Svigers har vi aldri overnattet hos og hadde vi gjort det hadde de ikke tatt mini. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|