Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når dere er på overnatting hos foreldre/svigers

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-08, 10:32   #1
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre / svigers

Har aldri overnattet hos ungenes besteforeldre på farssiden.

Mamma ovrernattet jeg hos med unger sist for 2 eller 3 år siden. Var sikkert jeg som sto opp.

Gammel 08-03-08, 10:34   #2
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Har aldri overnattet hos ungenes besteforeldre på farssiden.

Mamma ovrernattet jeg hos med unger sist for 2 eller 3 år siden. Var sikkert jeg som sto opp.

Og det går som regel noen mnd mellom hver gang moren min ser ungene, hun bor jo hele 2 timer unna.

Gammel 08-03-08, 10:38   #3
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er alltid besteforeldrene som står opp med Poden når vi er på besøk hos dem, og når de er på besøk hos oss også. Det hender en av oss (vanligvis jeg) står opp også, men det er helt unntaksvis. Eller nå når han er såpass stor, hender det ofte at han står opp alene først, men da kommer det stort sett alltid en bestemor etter kort tid og ordner frokost til ham. Vi er bare hos hvert besteforeldresett et par ganger i året; svigers er hos oss et par ganger i halvåret, og mine foreldre neppe stort oftere enn én gang i året.

Jeg fniser fremdeles litt over svigermor, som begeistret fortalte Teofelia en gang for noen år siden at vi var så snille som lot henne (altså svigermor) "få ha" Poden hele morgenen.

Gammel 08-03-08, 10:42   #4
cora
både her og der

cora sin avatar

cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigers

Faren min står alltid opp rundt kl.06.00, så når vi er på besøk (eller de er på besøk hos oss), ordner han gjerne frokost til dem hvis vi ikke er stått opp ennå. Moren min sover som regel dårlig om natta, og ligger gjerne litt lengre i senga. Jeg ville overhodet ikke ha forventet at de skulle stå opp mye tidligere enn de pleier for å ta seg av barna.

Gammel 08-03-08, 10:43   #5
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg fniser fremdeles litt over svigermor, som begeistret fortalte Teofelia en gang for noen år siden at vi var så snille som lot henne (altså svigermor) "få ha" Poden hele morgenen.

Det kaller jeg en ekte vinn-vinn situasjon!

Gammel 08-03-08, 10:46   #6
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Mamma.
Når de var så små at jeg sto opp for å stelle og amme, kom alltid mamma og holdt meg med selskap.
Vi er på besøk 10-12 ganger i året.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 10:48   #7
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Besteforeldrene står gjerne opp med barnebarna de gangene vi overnatter samme sted. Spesielt drar vi ofte på overnattinger sammen med svigers, ferier og hyttetur, og da står de mer enn gjerne opp tidlig hele ferien. Jeg er virkelig privilegert.

Begge vi foreldre er utrolig glade i å sove lenge om natta når vi en sjelden gang har mulighet til det, og vi møter heldigvis stor forståelse.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 10:43   #8
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Svigers bor i utlandet, vi har bare vært der en gang (men i 3 uker). Da sto sambo opp med Snuppa.

Hos mine foreldre står jeg opp, og legger meg igjen etterpå. Mamma og pappa står opp tidlig uansett. Noen ganger sover Snuppa inne hos brødrene mine, som er 15 og 18, og da står en av de opp med henne (og legger seg igjen når mamma har stått opp, tror jeg).

Gammel 08-03-08, 12:27   #9
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når svigers er hos oss på overnatting eller vi er hos dem, så er det bestandig enten meg eller mannens om står opp med ungene. Bestefar er gjerne tidlig oppe, men han synes det blir litt mye med tre alene.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 22:18   #10
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Besteforeldrene står opp, hver gang, fordi de har lyst!

Gammel 09-03-08, 11:47   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når vi er hos mine foreldre ( de bor 2t unna, og vi er der ca en gang i mnd) står de alltid opp med barna. Dette er noe de vil, har aldri forventet/ forlangt det av dem egentlig. Mine svigerforeldre bor langt unna ( 10 t) og vi er der 3-4 ganger i året. De står aldri opp med barna. Ligger gjerne til 9-10, synes det blir litt slitsomt å hysje på barna i tre timer før andre i huset gir lyd fra seg. Det er greit for meg at de ikke står opp kl seks, men hva med åtte f.eks? Vi er der tross alt ikke SÅ ofte. Svigermor har stått opp et par ganger, men da er det alltid når det er minn mann sin tur til å stå opp med barna.
Men den diskusjonen ( hvor synd det er på gullgutten!!) kan vi kanskje ta en annen gang)

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 17:24   #12
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Når vi er hos mine foreldre tar de mini om de ikke skal på jobb. Nå er vi der kanskje 2 ganger i halvåret da. Svigers har vi aldri overnattet hos og hadde vi gjort det hadde de ikke tatt mini.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:21.