Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det galskap å kvitte seg med hagen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-08, 15:59   #1
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det galskap å kvitte seg med hagen?

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Hvis vi skal følge samme tankegang så vil det si at det er de som har gardinløse vinduer som til slutt vil gå lei av dette og opparbeide seg et ønske om kappegardiner. Jøye meg, som jeg frister skjebnen.

Er det liksom noe gæærnt med kappegardiner også nå da. Hm? Hæ?

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 16:04   #2
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Er det liksom noe gæærnt med kappegardiner også nå da. Hm? Hæ?

Jeg velger å tolke deg dithen at du har kappegardiner og svarer derfor at; kappegardiner er like ille for meg som gardinløse vinduer sikkert ville vært for deg. :diplomatisk:

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 16:06   #3
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå fikk jeg følelsen av å bli strøket medhårs.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 16:10   #4
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Nå fikk jeg følelsen av å bli strøket medhårs.

Du kan nok stole på følelsene dine.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 21:52   #5
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Reklame for hagelivet: igår da jeg hentet snuppa mi på SFO, spurte en av jentene i klassen om hun kunne bli med hjem. Og det ble JA. Så fikk jeg kommentarer fra en av de andre jentene i klassen, at hun hadde aldri vært hjemme hos snuppa mi (et søtt lite hint: kan jeg komme i dag, imorgen eller en annen dag? ) Og vips, så hadde jeg med 2 barn ekstra i bilen. Etter 10 minutter får jeg en tlf fra den ene moren , om en dobeeltbooking (far avtalt med meg, mor med en annen...) hvorpå vi avtaler at jente nr 3 godt kunne komme til oss, hvis hun ville. Betingelse: ta med uteklær.. Vips 4 barn i hagen. Stekte grillpølser inne, som jeg delte i 2, og serverte på verandaen (rett på "gulvet") og pannekaker (også delt i 2) som påfyll da pølsene var oppspist. Så går et et kvarter til, før de 4 jentene har vært hos ene nabojenta og invitert henne med på leken, og da blir den andre nabojenta litt ivrig og vil være med hun også... Når de rundet 4 jenter, tenkte jeg at det kunne være greit å være ute, med et halvt øre på lur i tilfelle konflikter... Lillebror i huset her, 2,5år, ble også med ut. Vi lekte gjemsel (ja, vi har over et mål til rådighet, men "lånte" også et par nabohager i gjemselrunden..), rødt og grønt lys, stiv heks og stein og troll...
Klokka 19.00 stekte jeg grove vafler på verandaden, som kveldsmat, og 5 fornøyde jenter ble hentet.. Jeg tror nesten min egen jente var den mest fornøyde; hun sukket lengselsfullt og spurte: Når kan vi gjøre dette igjen, mamma??
Etter 3 timer med full fart og lek, og INGEN konflikter kjente jeg virkelig at hagen er GULL å ha!

Gammel 24-03-08, 17:20   #6
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hage er bra og vi har en gedigen en - på deling med resten av borettslaget. Inngjerdet med lekeplass, grillplass og massevis av tumleplass. Hadde ikke klart oss i byen uten stort, grønt uteareal, men syns det er greit å ikke ha ansvar alene for det.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:54.