|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Er det galskap å kvitte seg med hagen?
Er det liksom noe gæærnt med kappegardiner også nå da. Hm? Hæ?
|
|
|
#2 |
|
kan tilsettes alkohol
|
|
|
|
#4 |
|
kan tilsettes alkohol
|
|
|
|
#5 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Er det galskap å kvitte seg med hagen?Reklame for hagelivet: igår da jeg hentet snuppa mi på SFO, spurte en av jentene i klassen om hun kunne bli med hjem. Og det ble JA. Så fikk jeg kommentarer fra en av de andre jentene i klassen, at hun hadde aldri vært hjemme hos snuppa mi (et søtt lite hint: kan jeg komme i dag, imorgen eller en annen dag? ) Og vips, så hadde jeg med 2 barn ekstra i bilen. Etter 10 minutter får jeg en tlf fra den ene moren , om en dobeeltbooking (far avtalt med meg, mor med en annen...) hvorpå vi avtaler at jente nr 3 godt kunne komme til oss, hvis hun ville. Betingelse: ta med uteklær.. Vips 4 barn i hagen. Stekte grillpølser inne, som jeg delte i 2, og serverte på verandaen (rett på "gulvet") og pannekaker (også delt i 2) som påfyll da pølsene var oppspist. Så går et et kvarter til, før de 4 jentene har vært hos ene nabojenta og invitert henne med på leken, og da blir den andre nabojenta litt ivrig og vil være med hun også... Når de rundet 4 jenter, tenkte jeg at det kunne være greit å være ute, med et halvt øre på lur i tilfelle konflikter... Lillebror i huset her, 2,5år, ble også med ut. Vi lekte gjemsel (ja, vi har over et mål til rådighet, men "lånte" også et par nabohager i gjemselrunden..), rødt og grønt lys, stiv heks og stein og troll...
|
|
|
#6 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det galskap å kvitte seg med hagen?Hage er bra og vi har en gedigen en - på deling med resten av borettslaget. Inngjerdet med lekeplass, grillplass og massevis av tumleplass. Hadde ikke klart oss i byen uten stort, grønt uteareal, men syns det er greit å ikke ha ansvar alene for det.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|