|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Når barna er invitert i bursdagNå har jeg et så lite barn at jeg har ikke tenkt å arrangere noe ennå. Men jeg kommer vel ikke utenom etterhvert.
|
|
|
#2 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når barna er invitert i bursdagJeg synes også at det er ganske sjokkerende at det virker så vanlig at man ikke får tilbakemelding.
|
|
|
#3 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når barna er invitert i bursdag
Jeg har ikke gått fullt så langt, men jeg har bedt folk gi beskjed uansett, og i fjor sendte jeg SMS til de jeg ikke hadde hørt fra. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Epikur
|
Sv: Når barna er invitert i bursdagi har fått invitasjon dagen før.
|
|
|
#5 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Når barna er invitert i bursdagJeg synes også at det er rart når folk ikke kan gi beskjed. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
flisespikker
|
Sv: Når barna er invitert i bursdag
Det har jeg også gjort, og har også fått slike SMS-er når jeg har vært litt sent ute med svaret (for det har jeg vært, må jeg innrømme, men jeg har alltid svart, og han har alltid kommet unntatt to ganger da det kolliderte med reise eller annen bursdag). Jeg synes ikke det er noe ekstremt eller kontrollfrikete i det hele tatt, bare en hyggelig forespørsel om "hei, jeg håper dere har fått invitasjonen og at NN kan komme i bursdagen på søndag?".
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|