|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Foreningen for krybbedød? Bare tull eller?Jeg er overbevist om at de bruker (brukte) navn og nummer fra Libero eller lignende. Slike man kan registrere seg hos når man venter. Jeg støtter dem ikke.
|
|
|
#2 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Foreningen for krybbedød? Bare tull eller?
Det gjør de helt sikkert. Det er helt vanlig at ulike firmaer og organisasjoner bytter og selger adresser til hverandre, for bruk i direkte markedsføring. Man kan be om kilde, og man kan også be om at adresse og telefonnnumer IKKE blir videresolgt. Sist redigert av Linemix : 07-11-06 kl 09:02. Årsak: masse skrivefeil, og det finnes sikkert et lass til... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Fortynnet
|
Sv: Foreningen for krybbedød? Bare tull eller?Jeg har blitt oppringt av denne foreningen kort tid etter ihvertfall tre av fire fødsler, i løpet av 15 år. Aldri ellers. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ctrl+z
|
Sv: Foreningen for krybbedød? Bare tull eller?Jeg velger å støtte foreningen direkte, istedet for at telemarketing-selskapet skal ta halve kaka.
|
|
|
#5 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Foreningen for krybbedød? Bare tull eller?Personlig er jeg overbevist om at foreningen for krybbedød er en viktig forening, og at pengene de samler inn stort sett går til forskning på grunner til krybbedød og forebygging av det samme.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|