Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Nå er det påske ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-08, 19:59   #1
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nå er det påske...

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Jeg har påskeegg, men ingen fregner... Skal vi dele med hverandre?

Ja, vi deler! Ta med en bok, da vel!

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 20:53   #2
Sulla
Nybegynner

Medlem siden: Aug 2007
Sulla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Nå er det påske ...

Herlig med fregner!
God påske

Sulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 21:10   #3
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Eldstemann har fått fregner han også, det så jeg i dag morres. Jeg har funnet frem påskeeggene fra lofet, men får vente til helgen med å fylle dem.
Håper på fregner jeg også i løpet av uka, satser på mange deilige løpeturer i skogen alene, og strandturer med ungene.

Gammel 16-03-08, 21:30   #4
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nå er det påske...

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Ja, vi deler! Ta med en bok, da vel!

Ok!

Gammel 18-03-08, 11:15   #5
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Nå er det påske, ja. Jeg har nesten fått fregner og gikk på en fire timer lang skitur i går . I dag er det også skiturvær, men jeg er alt for støl. Påskeeggene ligger på kottet oppe og skal fylles på fredag kveld. Ungene, selv om de er ganske store, må delta i tampen brenner for å få godsakene.

Men INGEN gir meg påskeegg (og ikke sjokoladejulekalender heller) .

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 13:13   #6
Solblomst
Passiv

Standard

Jeg ga eggene til ungene i går. Jeg klarte ikke å vente lenger. De skulle få dem på fredag. Ja, ja, det blir vel sikkert mer godteri i løpet av påsken.

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:50.