|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Glitter på juletreet eller ikke?Vi har ikke glitter. Mannen spør hvert år hvorfor vi ikke har. "Jeg syns ikke det er fint," svarer jeg rutinemessig, og da er vi ferdige med den saken
![]() |
![]() |
#2 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Glitter på juletreet eller ikke?
Seier du det i eit spesielt tonefall då, eller? :Prøvar å lære: |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Glitter på juletreet eller ikke?
![]() |
![]() |
#4 |
kamerat
|
![]() Sv: Glitter på juletreet eller ikke?Vi har glitter, flagg og all mulig kjøpt og lagd hummer og kanari som vi har akkumulert oss opp gjennom de ti årene mannen og jeg har hatt juletre sammen. Jeg liker juletrær som vitner om levd liv, gjerne med en del stygge, vindskeive og litt ødelagte ting som bare ikke KAN kastes pga. affeksjonsverdien.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|