Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

ID Escentuals sminke

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-08, 09:36   #1
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Corbeille, her.

Jeg har også blitt overbevist

Jeg ser at det er flere som har kjøpt produktet via ebay til en mye billigere penge, men hvordan vet dere at produktet ikke er fake?

Jeg kjøper fra Limebeauty på ebay. Hun er suveren, og produktene er ekte. Jeg betaler i underkant av 140 kr for en foundation. Søk på Mineral Foundation, så kommer det opp.
Jeg bruker dessuten den kosten som følger med True Minerals-foudationen fra Lorea`l. Det går kjempefint.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 10:45   #2
Corbeille
...med jordbær...

Corbeille sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Corbeille er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jeg kjøper fra Limebeauty på ebay. Hun er suveren, og produktene er ekte. Jeg betaler i underkant av 140 kr for en foundation. Søk på Mineral Foundation, så kommer det opp.
Jeg bruker dessuten den kosten som følger med True Minerals-foudationen fra Lorea`l. Det går kjempefint.

Jeg har både kikket på Limebeauty, MidwestSales og Beauty-USA1 og noen fler. Det virker som det er ekte produkter. Men jeg blir jo litt skeptisk siden det er så billig. Hvor får de produktene fra? Selges de virkelig så billig i USA?

Ser for eksempel at Bare Escentuals Flawless Application Face Brush selges for bare $13.95 inkl. porto til Norge hos beautyandbaskets.

Jeg er redd for å bruke dårlige fake produkter på huden. Jeg vet ikke om jeg kan skille fake fra ekte jeg.

Corbeille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 10:47   #3
Corbeille
...med jordbær...

Corbeille sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Corbeille er litt kul
Standard

Vel, det er uansett så billig at jeg tror jeg tar sjansen.

Jeg merker vel om det er fake når jeg prøver produktene skulle jeg tro

Corbeille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 10:53   #4
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ikke merket noen forskjell på de produktene fra I.D jeg har kjøpt i butikk her kontra de jeg har kjøpt på ebay. Tviler på at det er fake. Dessuten er alt MYE billigere i USA. Norge har skrekkelige priser på det aller meste.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 10:56   #5
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jeg har ikke merket noen forskjell på de produktene fra I.D jeg har kjøpt i butikk her kontra de jeg har kjøpt på ebay. Tviler på at det er fake. Dessuten er alt MYE billigere i USA. Norge har skrekkelige priser på det aller meste.

Har ikke merket noe jeg heller.

Og når enkelte barnevogner koster gjerne under halvparten der borte av hva de gjør her, har jeg ingen problemer med å tro at det faktisk kan være så billig kvalitetssminke også.,

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:59.