Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mange har sine partnere her inne?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-06, 19:44   #61
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange har sine partnere her inne?

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Sa hun bittert.

Neida, det er stas å ha søsken her inne.

Gammel 06-11-06, 19:53   #62
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Nei. Min mann er ikke her inne.

Gammel 06-11-06, 20:07   #63
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Kan jeg aldri tenke meg. Men han vet hvor jeg holder meg, og vet han har vært inne og lest på NM. Men da har det vært spesielle tema han skulle sjekke opp, feks barneutstyrsdiskusjoner, oppskrifter etc.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 21:23   #64
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Du ja! Om Clubby tillate da

Ja men jeg MÅ se på!!

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Om han får se på så...

Titter og titter, men ingen action enda da...

Særlig

Selvsagt skal jeg se på! Dette blir bedre enn Pay-Per-View!

Gammel 06-11-06, 21:29   #65
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Clubby, her.

Selvsagt skal jeg se på! Dette blir bedre enn Pay-Per-View!

Og jeg er invitert til å delta.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 21:35   #66
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Og jeg er invitert til å delta.

Hurra... du kan selge popkorn...

Gammel 06-11-06, 21:37   #67
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Hurra... du kan selge popkorn...

Pøh! Det kan du gjøre selv.
Solveigmor har nemlig lovet meg klining.

Gammel 06-11-06, 21:39   #68
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Standard

Jaja... the more, the merrier sier jeg bare...

Da blir det ihvertfall bedre enn Pay-Per-View!!!!

Gammel 06-11-06, 22:23   #69
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har eg ikkje. Eg har sagt du får plass i haremet, det betyr ikkje at en automatisk får klint

Clubby derimot

:intrigemaker:

Gammel 06-11-06, 22:31   #70
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Standard

Det har eg ikkje. Eg har sagt du får plass i haremet, det betyr ikkje at en automatisk får klint

Gammel 06-11-06, 22:31   #71
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tøft liv, Honey!

Men du;

Gammel 06-11-06, 22:35   #72
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Standard

Jaggu ikke lett å forstå seg på damer, gitt. Men så lenge det ble klinings til slutt ...

Gammel 06-11-06, 23:02   #73
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg dulter litt her, jeg.

Gammel 06-11-06, 23:03   #74
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ups, jeg skulle quote Junior som sa "ikke jeg, heldigvis".

Gammel 07-11-06, 08:47   #75
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja men jeg MÅ se på!!

Skal man dømme etter (den nye?) avataren din har du allerede fått noe å se på.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 11:27   #76
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Standard

Clubby derimot

:intrigemaker:

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Skal man dømme etter (den nye?) avataren din har du allerede fått noe å se på.

Gammel 07-11-06, 11:37   #77
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Min mann er ikke her. Jeg tror ikke han vet hva et tastatur er og ordet "mus" betyr noe helt annet i hans verden.

Signerer!

Gammel 07-11-06, 13:18   #78
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Jeg har ikke min mann her inne. Han er heller ikke den kjappeste jeg vet på SMS og MSN, og forstår vel ikke helt hvorfor jeg bruker så mye tid på forum (forøvrig bruker jeg ikke mye tid på forum!

[quote=Ryli;87698]Sambo er lykkelig uvitende om at det finnes en Ryli. Og det er kanskje like greit. Hun har såvidt jeg vet aldri vært innom her, bruker en del andre forum i stedet.[quote]

...og jeg som var sikker på at Ryli hadde damen sin her inne, du virket så husvarm på sjargongen...

Gammel 07-11-06, 13:23   #79
Tøsa
Bølle

Tøsa sin avatar

Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Sambo er ikke på "mine" forum. Han er i nettverdenen, men det er nok andre ting han søker: fotball, sport, pc, data og sånt han surfer på. Om han hadde vært her, så hadde det ikke gjort meg noe.

Gammel 07-11-06, 15:07   #80
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Nix - gubben er ikke her, men han skriver gjerne innlegg i VG's debattforum.

Han vet forøvrig at jeg er både her (lite til nå, dog...) og på NM.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:54.