Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du vore på ferie med ein annan fam. el. venner der alt har gått galt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-08, 08:32   #1
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du vore på ferie med ein annan fam. el. venner der alt har gått gale?

Har vært på "syden-ferie" med to venninnner - aldri mer tre jenter på tur sier jeg bare. Det føltes bare som en bekreftelse på hele stemingen da det brøt ut krig i det landet året etter...

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 08:42   #2
Left
Passiv

Standard

Vel - jeg har vel ingen virkelig traumatiske opplevelser på den fronten, men jeg har da vært på ferie med moren min...
Vi var i Hellas for 2 sommere siden, og det var hun som spurte om å få være sammen med oss. Greit, det kunne hun da få. Kanskje vi fikk litt hjelp med englene også?
Det kan jeg vel si med en gang at vi ikke fikk, og det var en sutring og jamring av en annen verden. Det var for kort å gå til byen, det var for langt å gå til byen, det var for kaldt, det var for varmt, det var for langt å gå for og få noe å spise, det var for tidlig å spise. Leiligheten var for trang, ungene var for urolige, ungene var for lite i aktivitet, osv osv osv - ALT var galt.
Nå presterer hun å si at det var utrolig! koselig ferie. Ja JØSS!
ALDRI mer på tur med mutter. ALDRI.

Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 11:16   #3
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.

Har vært på "syden-ferie" med to venninnner - aldri mer tre jenter på tur sier jeg bare. Det føltes bare som en bekreftelse på hele stemingen da det brøt ut krig i det landet året etter...

En skikkelig vellykket ferie med andre ord......................

Gammel 23-03-08, 16:39   #4
tiril
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.

Her har eg motsatt erfaring. Vi er 3 venninder som har kjent kvarandre sidan vi brukte bleier. Og då vi var i beg. av 20 åra reiste vi 14 dagar til syden. Vi stor koste oss, og krangla ikkje en gang. En av mine beste ferier faktisk! Og eg hadde ikkje nølt med å gjere det igjen. Men så er vi erteris den dag i dag over ti år seinare.

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:09.