|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
På vent....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du julegardiner og juleservise?Har nisseservicet fra PP og røde gardiner som henges opp på kjøkkenet/allrommet + i stuen 1 desember. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Fortynnet
|
Sv: Har du julegardiner og juleservise?Jeg har aldri hatt julegardiner. Jeg har et (billig) juleservise med kristtornmønster som jeg fikk til jul for noen år siden. Jeg har brukt det endel, men de siste årene dekker jeg heller med kremfarget Wedgwood-servise som vi bruker både til hverdag og fest, og lar det heller bli litt julestemning med rød duk, servietter, lys og blomster. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Peppy!
|
Sv: Har du julegardiner og juleservise?Jeg har ingen gardiner i huset. Men jeg henger opp lysranker i vinduene til jul. Her er kjøkkenvinduet i fjor jul. Disse stjernene er altså lys, men det ser du ikke så godt på bildet. Det kommer til sin rett når det er mørkt ute. Stemningsfylt og veldig spennende for små barn. Sist redigert av Pepper Lemon : 08-11-06 kl 22:17. Årsak: Fjernet bilde. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du julegardiner og juleservise?Jeg har julegardiner med hjerter på. Ikke servise. Fiiiiiiiiiiint bilde av familien min under julemiddagen (på slutten ser det ut som....)
|
|
|
#8 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Har du julegardiner og juleservise?Har ingen av delene. Jeg har derimot masse julepynt. Kan godt feste ting på mien nøytrale grå cordgardiner. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Har du julegardiner og juleservise?Har ingen av delene. Jeg har derimot masse julepynt. Kan godt feste ting på mien nøytrale grå cordgardiner. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du julegardiner og juleservise?Jeg har røde fine jule gardiner til stuen, samt PP nisseservise middag og kaffe til 12.
|
|
|
#11 |
|
Tante Sofie
|
Sv: Har du julegardiner og juleservise?Nei, jeg har ikke julegardiner. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Har du julegardiner og juleservise?
Stryker aldri gardinene jeg
|
|
|
#13 |
|
Tante Sofie
|
Jeg har sluttet å stryke gardiner, har funnet ut at de kan henges på plass mens de fortsatt er våte. (for de må jo nødvendigvis i vaskemaskinen med ujevne mellomrom) |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Erfaren nok
|
Og jeg HAR prøvd å stryke de mens de enda er våte (dukene altså) - men de blir jammen ikke helt glatt uansett
|
|
|
#15 |
|
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Har du julegardiner og juleservise?
|
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| juleservice |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|