Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Glitter på juletreet eller ikke?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-06, 19:54   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Det er jo veldig hyggelig at endel vil ha meg dandert på grenene i jula, men jeg er desverre ikke som julenissen, jeg kan ikke rekke innom alle.

Flagg kjenner jeg ikke.

Og selvfølgelig skal Glitter ha glitter på juletreet. Og mange andre steder. Skulle bare mangle.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 19:59   #2
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det er jo veldig hyggelig at endel vil ha meg dandert på grenene i jula, men jeg er desverre ikke som julenissen, jeg kan ikke rekke innom alle.

Flagg kjenner jeg ikke.

Og selvfølgelig skal Glitter ha glitter på juletreet. Og mange andre steder. Skulle bare mangle.

Egentlig vil jeg ha Glitter og noen øl i stuen min så snart som mulig. Glitter er nemlig en god trøst når man egentlig skal rydde og vaske.

Gammel 07-11-06, 20:08   #3
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det noe på gang mellom Glitter og denne mystiske Flagg?

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 20:25   #4
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Er det noe på gang mellom Glitter og denne mystiske Flagg?

Det kan ikke være tilfeldig at de til stadighet nevnes i samme åndedrag.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 21:08   #5
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ler så jeg griner! :barnslig:
Men fra spøk til alvor, så er jeg blant dem som vil ha mest mulig både Glitter, hjemmelagde papirlenker og hjemmelagd hvasomhelst på juletreet. Det hyggeligste er alle de små tingene som har en historie bak. Denne lagde oldemor, denne er fra Kina osv.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 21:14   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Det hyggeligste er alle de små tingene som har en historie bak. Denne lagde oldemor, denne er fra Kina osv.

Jeg håper jeg aldri blir så kjedelig at jeg trenger et designet juletre i to farger blottet for personlighet. Juletrær skal etter min mening være fyllt av minner, av stoltheter barna har laget selv, det skal glitre, det skal skinne og det skal være overdådig.

Gammel 07-11-06, 20:19   #7
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Egentlig vil jeg ha Glitter og noen øl i stuen min så snart som mulig. Glitter er nemlig en god trøst når man egentlig skal rydde og vaske.

Det tror jeg Glitter skal greie å stille opp på om ikke så altfor lenge. Så lenge jeg slipper å ligge på grener. Det stikker.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:38.