Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du venner med ikke-vestlig bakgrunn?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-08, 15:24   #1
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du venner med ikke-vestlig bakgrunn?

Nei, det har jeg ikke. Ikke ungene heller. Mannen har en kamerat med tyrkisk opphav.

Hvorfor? Tja, mest bare fordi det har blitt sånn, vil jeg si. Venner er for meg noe mer enn den naboen i gata man hilser på, venner er de jeg holder nært meg og kjenner godt. Det tar tid å bygge nye vennskap, og egentlig er det begrenset hvor mange venner jeg greier å ha, eller hvor mange vennskap jeg greier å holde vedlike.

For meg er det viktig at venner er noen jeg har noe til felles med, at vi har en felles plattform. Religion og kultur KAN godt være et hinder der, men jeg kan ikke si at jeg noen gang har opplevd å velge bort en potensiell venn som følge av kultur eller religion.

Jeg har forresten heller ingen venner fra Bergen.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:20.