|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du er uenig med noen i en tråd...Som flere andre er inne på, får man jo et inntrykk av folk etter hvert som man leser innlegg. Jeg forsøker imidlertid å aldri være ekkel mot folk.
Hva slags slekt er det?
|
|
|
#3 |
|
Tåler regn
|
Sv: Om du er uenig med noen i en tråd...Det spørs ofte hva det gjelder. Jeg tåler en del, men hvis folk er frekk og "stor i kjeften" bare for å tøffe seg mister jeg litt av respekten for dem. Men jeg forsøker så godt jeg kan og nullstille meg. Og alt som blir skrevet etter noen har tatt litt vin, det regner jeg ikke med |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du er uenig med noen i en tråd ...Å være uenig og ekkel er to vidt forskjellige ting. Når jeg diskuterer så går det på sak og ikke person. Det kan jo være at jeg er uenig med samme person i flere tråder. I de tilfeller hvor temperaturen i diskusjonen stiger, så kan jeg sikkert bruke både ironi og sarkasme. Det går fortsatt på sak, ikke person og har ingenting med å være ekkel å gjøre. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Om du er uenig med noen i en tråd ...Uenighet husker jeg i grunnen ikke. :gullfisk:
|
|
|
#6 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du er uenig med noen i en tråd ...Prøver å ikke være ekkel i det hele tatt egentlig. Uenig er en annen sak. Men jeg tar det ikke med meg videre av den enkle gunn at jeg glemmer fort.
|
|
|
#7 |
|
*_*
|
Sv: Om du er uenig med noen i en tråd ...
Neida, det er bare mange som ikke ser forskjellen på hvordan de ønsker å være, mot hvordan de faktisk er.
Sitron hever smaken, har jeg hørt.
|
|
![]() |
| Emneord |
| hevnprikker |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|