Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Om du er uenig med noen i en tråd ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-08, 18:43   #1
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om du er uenig med noen i en tråd...

Som flere andre er inne på, får man jo et inntrykk av folk etter hvert som man leser innlegg. Jeg forsøker imidlertid å aldri være ekkel mot folk.

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Og så vet man etter en stund om folk er av slekta som kjenner Josef eller ikke.

Hva slags slekt er det?

Gammel 25-03-08, 18:46   #2
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Hva slags slekt er det?

Sikkert den samme som lærte bort hvor David kjøpte øl hen.

Gammel 25-03-08, 18:50   #3
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Det spørs ofte hva det gjelder. Jeg tåler en del, men hvis folk er frekk og "stor i kjeften" bare for å tøffe seg mister jeg litt av respekten for dem. Men jeg forsøker så godt jeg kan og nullstille meg. Og alt som blir skrevet etter noen har tatt litt vin, det regner jeg ikke med

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 19:08   #4
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Om du er uenig med noen i en tråd ...

Å være uenig og ekkel er to vidt forskjellige ting. Når jeg diskuterer så går det på sak og ikke person. Det kan jo være at jeg er uenig med samme person i flere tråder. I de tilfeller hvor temperaturen i diskusjonen stiger, så kan jeg sikkert bruke både ironi og sarkasme. Det går fortsatt på sak, ikke person og har ingenting med å være ekkel å gjøre.

Det hadde blitt kjedelig på FP om alle hadde vært enige med hverandre hele tiden. Men, nok en gang, uenig er ikke lik ekkel.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 00:20   #5
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uenighet husker jeg i grunnen ikke. :gullfisk:

Men jeg husker det hvis noen er skikkelig, skikkelig ufine og ekle, enten i innlegg, mot meg eller andre, eller på prikk. Da blir jeg forsiktig og skeptisk og gir ikke ved dørene, for å si det sånn. Det skal mye til før jeg hopper og jubler over et innlegg fra noen jeg anser for å være en drittstøvel, samme om innlegget i seg selv er greit.

Det er som om Carl I Hagen skulle slumpe til å si noe klokt. Du vil ikke se meg skrive leserinnlegg for å applaudere det heller.

Gammel 27-03-08, 14:05   #6
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Prøver å ikke være ekkel i det hele tatt egentlig. Uenig er en annen sak. Men jeg tar det ikke med meg videre av den enkle gunn at jeg glemmer fort.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 14:09   #7
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jøss, så mange som ikke er ærlige her.

Neida, det er bare mange som ikke ser forskjellen på hvordan de ønsker å være, mot hvordan de faktisk er.

Selv glemmer jeg ikke de jeg er uenig med, men jeg bærer ikke nag. Jeg bare avskriver vedkommende som urasjonell og tullete, og tar alle innlegg jeg leser fra personen som nettopp det, til det motsatte eventuelt blir bevist.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Sitroner er viktigst på et forum.

Sitron hever smaken, har jeg hørt.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
hevnprikker

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:09.