Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Badet skal renoveres, vi må ut. Tips?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-08, 10:32   #1
TBM
Passiv

Standard

Sv: Badet skal renoveres, vi må ut. Tips?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Kunne det gå an å legge årets sommerferie til september istedetfor juli? Så kan man ta seg tre uker et sted ved Middelhavet, og slippe unna med én uke i noens kjeller eller campinghytte?

Thailand? Goa?

En ekstra måned med ferie?

(Vi bodde i leiligheten vår og dusjet på jobb. Vi hadde et ekstra toalett... Men - hos søsteren min var det bare noen få dager uten toalett, så hun brukte dusjløsningen som var rigget opp i kjelleren.)

Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 10:38   #2
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Badet skal renoveres, vi må ut. Tips?

Vi bodde en mnd hos svigermor da våre bad ble pusset opp. Det var i min forrige fødselsåpermisjon, så da var det ikke så ekstra stress med reisevei til jobb, heldigvis. Jeg har et godt forhold til Fru Svigerkanin, da.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:40.