Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Hvordan lage t-skjorte med tekst selv?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-08, 11:59   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan lage t-skjorte med tekst selv?

Vi kjøpte sånne ark vi skrev ut på og strøk fast på Panduro. Desverre holdt de dårlig i vask. Så akkurat de anbefaler jeg ikke.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 12:01   #2
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Vi kjøpte sånne ark vi skrev ut på og strøk fast på Panduro. Desverre holdt de dårlig i vask. Så akkurat de anbefaler jeg ikke.

Ok. Kanskje jeg får gå for disse HP-arkene da.

Gammel 26-03-08, 12:12   #3
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Cafepress kan være et alternativ hvis du vil ha noe som ser mer ordentlig ut enn å stryke selv.

Jeg har forøvrig brukt EPSON A4 Iron On Cool Peel Transfer Media 10 stk C13S041154 (C13S041154), og det har gitt veldig godt resultat. Det har også tålt vask på 40 grader veldig bra syns jeg. Men det forutesetter kanskje at man har en Epson blekkskriver (Jeg har aldri handlet hos butikken jeg linker til, og aner ikke om de er til å stole på eller om de har gode priser). Det er ganske viktig med korrekt temperatur og hardt press når man stryker på så vidt jeg vet, helst skal man vel ha en «varmepresse» slik at hele motivet strykes på samtidig.

Ben "Iron Man" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 12:26   #4
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det var det med tilpassing til skriver også ja. Det hadde jeg ikke tenkt på. Vi har HP-skriver, så da bør jeg vel gå for HP-ark. Også kan mannen min, som er strykeeksperten, ta seg av strykingen.

Gammel 26-03-08, 12:29   #5
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har vasket plagg med trykk på 60 grader jeg - sitter fin-fint.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:23.