Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Bil: hvilke egenskaper setter du mest pris på?

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-08, 20:42   #1
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bil: hvilke egenskaper setter du mest pris på?

Jeg er mest fornøyd med at bilen starter. Den gamle bilen min nekter å gjøre det i regnvær, så det ble en del drosjeregninger. Fikk jeg start, måtte jeg kjøre minst 1 mil før jeg torte å stoppe.
Nå har jeg også Audi A4 st.vogn. Drømmebil.

Gammel 27-03-08, 22:50   #2
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg er mest fornøyd med at bilen starter.

Skjønner ikke at jeg glemte å tenke på denne selv.

Men ærlig talt, dette var mange gode innspill! Driftssikkerhet er selvsagt nr 1. Jeg har lest at Mazda og Honda er gode valg der. og ser noen av dere bekrefter det.
AC har jeg faktisk alltid hatt, på tross av en bileeierkarriere dominert av gamle biler, det er deilig selv om været her gjør at det sjeldent blir brukt.

Jeg aner ikke om det blir ny eller brukt bil, men må innrømme at jeg brenner litt etter å prøvekjøre en ny Toyota Prius.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 23:00   #3
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Setevarmar må eg ha.
AC vil mannen ha.
Barna vil nok ha dvd-pakke i baksetet.
Eg vil gjerne ha ein bil som er litt høgare enn Avensisen som me har no.

Oppvarma front og bakruter høyrdes smart ut. Er det standard?

Ellers må den vere driftsikker, ikkje altfor stiv pris og ikkje altfor miljøfientleg (altså utgår SUV sjølv om dei er stilige)

Me vurderer VW Touran.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:11.