Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

En forsker er en forsker

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-08, 14:20   #14
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: En forsker er en forsker

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Kanskje de burde sørge for at politikere får en utdannelse så de vet hva de driver med også? Syns det er skremmende at det er en gjeng løgnere og uvitende mennesker som skal styre landet vårt.

Men kjære vene, Pippimamma. Det er det jo velgerene som må gjøre - altså velge de men mener er best egnet til å styre landet vårt. Det er jo hele essensen i demokratiet.
Hvis man virkelig mener alle politikere er uvitende løgnere, så bør men virkelig engasjere seg selv!
I min erfaring har også en god del politikere en utdannelse, altså, så det er nok ikke det det står på. Men ingen er eksperter på alt, så man støtter seg jo ofte på ekspertisen i de forskjellige fagfeltene.

Men jeg tror de fleste andre partier velger å støtte seg på klimaforskere i klimasaker. Vet ikke helt om jeg føler meg trygg på denne "en forsker er en forsker uavhengig av hva han har forsket på"-tanken.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:50.