Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinnoff: Tapt anrop på tlf

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Tapt anrop, hva gjør du?
Jeg ringer tilbake når jeg har anledning. 45 60,00%
Jeg venter på at vedkommende ringer tilbake. 30 40,00%
Deltakere: 75. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-08, 14:53   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn off: Tapt anrop på tlf

Det kommer helt an på. Er det et nummer jeg ikke kjenner, sjekker jeg det på telefonkatalogen.no. Er det noen jeg kjenner, ringer jeg som regel tilbake raskt, men det kan også hende jeg venter til etter at jeg har spist etc.

Gammel 30-03-08, 13:42   #2
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ringer ikke tilbake om det er et ukjent nummer for meg, og jeg ikke finner eieren. (Det er forskjell på skjult og hemmelig nummer. )
Er det noen jeg kjenner så ringer jeg tilbake når jeg kan. Synes det er en uting at mannen eller min mor ringer, og ikke legger igjen en beskjed så jeg kan bedømme om det er viktig eller ikke. Evnt skriver en melding i tillegg, så jeg kan vite hva det gjelder.

Mannen hadde ringt 3 ganger i løpet av noen minutter, og da blir jeg litt stressa når jeg ikke får tak i han ei heller kan lese/ høre på en beskjed om hva det er. Tror jo noe farlig har skjedd.
Ellers får andre bare ringe opp igjen.. Jeg må knipe igjen på vennine samtaler, så da tar jeg kontakt på andre måter. :gjerrig:

Gammel 06-04-08, 07:27   #3
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det kommer helt an på. Er det et nummer jeg ikke kjenner, sjekker jeg det på telefonkatalogen.no. Er det noen jeg kjenner, ringer jeg som regel tilbake raskt, men det kan også hende jeg venter til etter at jeg har spist etc.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:50.