Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørforvirra

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-08, 19:44   #1
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Interiørforvirra

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

Må du bestemme alt nå?
Jeg er også i planleggingsfasen til ny bolig, men har rett og slett bestemt meg for at vi får bo oss til en stund før jeg kjøper masse nye møbler.

En helhet i forhold til farger vil i hvert fall gjøre inntrykket roligere, og det er jo en fordel om man ikke har altfor stor plass.

Nei alt bestemmes ikke nå, men vi skal bestille fra Ikea, og med et par tusen i frakt så må jeg bestemme meg for mye nå.

Sofa, matter, bilder ol skal vi vente litt med å kjøpe nytt.

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 19:49   #2
TGM
drømmende

TGM sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bærekraftig, her.

Nei alt bestemmes ikke nå, men vi skal bestille fra Ikea, og med et par tusen i frakt så må jeg bestemme meg for mye nå.

Sofa, matter, bilder ol skal vi vente litt med å kjøpe nytt.

Bor du langt unna Ikea? Frakta var ikke så dyr lenger sist jeg bestilte derfra, og det begynner faktisk å bli en stund siden.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 19:55   #3
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

Bor du langt unna Ikea? Frakta var ikke så dyr lenger sist jeg bestilte derfra, og det begynner faktisk å bli en stund siden.

Ja, jeg veldig langt unna. Om man bestiller over 35 kg blir frakta ganske dyr. Om man bestiller under så blir den rimeligere. Vi skal ha seng, stoler, bord osv,og da kommer vi over den grensa.

Gammel 06-04-08, 20:06   #4
TGM
drømmende

TGM sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Oki, da skjønner jeg.
Jeg føler meg like forvirra som deg om dagen, og synes flere helt ulike stiler er like fine så jeg må bare vente.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 23:41   #5
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bærekraftig, her.

Ja, jeg veldig langt unna. Om man bestiller over 35 kg blir frakta ganske dyr. Om man bestiller under så blir den rimeligere. Vi skal ha seng, stoler, bord osv,og da kommer vi over den grensa.

Hvis du f.eks. bor i Tromsø så får du gi et lite hint, så kanskje jeg kan bestille noe ilag med deg og dele på frakta?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 23:44   #6
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Hvis du f.eks. bor i Tromsø så får du gi et lite hint, så kanskje jeg kan bestille noe ilag med deg og dele på frakta?

Jeg bor ganske langt fra Tromsø også. Men hadde jeg bodd der, så hadde jeg slått til!

Gammel 07-04-08, 23:46   #7
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Standard

Er det noen som har kjøkkeninnredning som har en farge oppe og en farge nede, evt forskjellige farger på dørene oppe eller nede?

Jeg har veldig lyst på fargen som skapene på bildet under har, men hadde det gått/vært lurt med noen hvite dører også?

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:25.