|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bytte og kaste fordi man er lei?For være helt ærlig så er mønstret på sengetøyet knekkende likegyldig. For meg i allefall. Jeg kan ikke si jeg legger så mye merke til det. Jeg SOVER på soverommet. Punktum. Jo eldre sengetøyet er, jo mykere blir det, og mer behagelig å ligge i.
|
|
|
#2 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Bytte og kaste fordi man er lei?
Jeg fikk noe skikkelig stygt, cerisrosa sengetøy og ei venninne slang ut av seg en bemerkning om at hun ikke skjønte hvordan jeg kunne sove i det der. Svaret var jo så enkelt: Jeg lukket bare øynene.
|
|
|
#3 |
|
Trallallaa
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bytte og kaste fordi man er lei?
Altså, jeg bryr meg ikke, men inntill en viss grense. *selvmotsigende* Jeg har f.eks. 2 sett med sengetøy jeg fikk av mormor på 80 tallet liggende. De er lyseblåde med DIIIIGRE rosa roser. De ligger pent i pakningene sine ennå. Men så er også stoffet sånt tynt papiraktig. Så det er vel mer at det er jævlig å ligge i tror jeg, enn at det er stygt.
|
|
|
#4 |
|
Fortynnet
|
Sv: Bytte og kaste fordi man er lei?Håndklær kjøper jeg sjelden, får som regel nok til jul. De brukes til de er utslitt. Sengetøy kjøper jeg litt nytt av innimellom, selv om vi strengt tatt kunne klart oss med det vi har. (Kjøpte faktisk to sett idag, bare fordi jeg syns de var fine). Jeg syns det er hyggelig å re opp sengen med fint sengetøy i farger og mønster som tiltaler meg, og syns slett ikke det er det samme med ett eller annet tilfeldig mønstrete noen ga meg til jul for ti år siden. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Pauset
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bytte og kaste fordi man er lei?Jeg har dårlig samvittighet for at jeg kastet noen dynetrekk i fjor, eller kastet gjorde jeg ikke. Filler ble de. De var ikke så gamle heller, men dårlig kvalitet. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|