Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Bytte og kaste fordi man er lei?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-08, 19:21   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytte og kaste fordi man er lei?

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Her brukast også slikt til det går i stykker.

Å, jeg bruker det mye lenger enn det! Her i huset gjelder nesten motsatt problem - nye ting blir liggende ubrukt, mens vi foretrekker å bruke det eldgamle som er utslitt, men mykt og godt. Vi har fortsatt håndklær her i husstanden som vi hadde med oss hjemmefra for 15 år siden (og som da ble ansett som pensjonert av våre foreldre).

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 22:29   #2
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi bruker slikt til det er utslitt. Iallefall for det meste. Har noen håndklær i grelle farger som er degradert til innerst i skapet/hytta. Sengetøyet vårt har vi faktisk klart å slite ut enda det liksom skulle være kvalitet fra Høie. Kanskje kan man ikke vente annet når det begynte å nærme seg 10 år gammelt Kjøpte iallefall noe som var litt billigere i erstatning

Svigerinna mi er superinteressert i interiør og har en tendens til å slenge over til meg alt hun selv er lei av

Gammel 07-04-08, 22:32   #3
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Jeg måtte kaste et kjøkkenhåndkle i dag, arvegods etter mormor og det var vel nærmere 20 år gammelt.

De laget kvalitet før i tiden

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 10:34   #4
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er litt sånn. På badet mitt finnes det kun røde håndklær, for det er rødt som er tema nå. Det har det vært siden badet var nytt for to år siden, men det er ikke umulig at det blir grønt om ikke så lenge. Jeg kaster ikke tøy og utstyr som ikke er ødelagt, jeg gir det bort til noen som har lyst på/trenger det eller gir til Fretex. Dette er min greie, jeg er opptatt av interiør. Andre ting sparer jeg veldig på, f.eks bruker jeg nesten aldri sminke eller hårspray. (dessuten har jeg klær i skapet til meg selv som jeg kjøpte til min første dag på videregående - og jeg bruker det fremdeles )

Gammel 08-04-08, 16:11   #5
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Å, jeg bruker det mye lenger enn det! Her i huset gjelder nesten motsatt problem - nye ting blir liggende ubrukt, mens vi foretrekker å bruke det eldgamle som er utslitt, men mykt og godt. Vi har fortsatt håndklær her i husstanden som vi hadde med oss hjemmefra for 15 år siden (og som da ble ansett som pensjonert av våre foreldre).

Er helt på linje med Elinblu her. Bortsett fra laken (som vi måtte kjøpe nye for å passe til den nye senga vår) kan jeg faktisk ikke huske å ha kjøpt et eneste sengesett i hele mitt liv. Og så godt som ingen håndklær heller. Noen som fremdeles er i daglig bruk er fulgt med fra barndomshjemmene våre, og jeg har både sengetøy og badehåndkle som jeg jeg vet at jeg fikk da jeg var ca 7 år. Og noen hvite som vi fikk til bryllupet for snart 9 år siden er jo blant de "nye og fine"...

(Til samme anledning fikk vi også et par brune stretchlaken av en gammel nabo, men de har på mystisk vis aldri kommet seg ut av plasten.)

Men vi har fått sengetøy til jul, og det er faktisk både hyggelig og deilig å bruke. Håndklær liker jeg best velbrukte - jo tynnere, jo bedre. Tykke, tettvevde frottéhåndklær er noe av det verste jeg vet.

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:47.