|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
trøtt
|
Sv: Hvis du vurderer å skaffe deg hund, hvilken rase? Og hvorfor akkurat den?Vi har hatt både rottweiler og schæfer. Nå er jo hunder individer de også, men mitt generelle inntrykk er at schæfere er _mye_ mer lettlærte enn rottweilere. Rottweileren vår var dorsk og hatet regnvær. Han var mest interessert i mat, men når han først fikk opp "driven"var han god flere ting, bl.a. å gå spor. Schæferen vår hadde mye mer driv, og lærte lettere. Til gjengjeld var han også mye mer "vimsete".
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Hvis du vurderer å skaffe deg hund, hvilken rase? Og hvorfor akkurat den?
Hadde ikke tenkt å ha den som kosepute i sofaen heller. Det er som du sier dyr som trenger stimulans. Det holder ikke med 3 minutters dritepause på naboens plen |
|
|
|
#3 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du vurderer å skaffe deg hund, hvilken rase? Og hvorfor akkurat den?Jeg har hatt mange hunder, og min definitive favoritt er Flat Coated Retriever. En krevende rase, men så gir de utrolig mye igjen også
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|