Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Greit, jeg er FERSK på dette forumet!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-08, 23:03   #1
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Greit, jeg er FERSK på dette forumet!

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 23:11   #2
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette går så det suser, Sitron, og vi heier på deg.

Gult er selvføleglig kult, rødt er søtt og hei hvor det går!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 23:14   #3
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Ja, selvføleglig Liven.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 23:16   #4
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Ja, selvføleglig Liven.

Så flott at vi er enig.

Gammel 11-04-08, 23:14   #5
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Du verden. Og jeg kan lese alt du skriver Liven. Sikkert også UTEN linser.

Gammel 11-04-08, 23:18   #6
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Så du kan lese det fantastiske budskapet mitt? Det dype innholdet og de reflekterte tankene? Nydelig!Og så uten linser, til og med.

Gammel 11-04-08, 23:24   #7
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Så du kan lese det fantastiske budskapet mitt? Det dype innholdet og de reflekterte tankene? Nydelig!Og så uten linser, til og med.

Kan jo ikke ta ut linsene ennå. Det er jo langt fra natta ennå.

Gammel 11-04-08, 23:19   #8
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg kan lese både det Liven og Sitronen skriver uten briller Men det flyter litt da. men det er ikke ofte jeg kan lese her inne uten briller (har + 9.75 og + 5,75 på øynene mine)

Gammel 11-04-08, 23:25   #9
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Jeg kan lese både det Liven og Sitronen skriver uten briller Men det flyter litt da. men det er ikke ofte jeg kan lese her inne uten briller (har + 9.75 og + 5,75 på øynene mine)

Ohh...jeg har bare + 2,5 jeg. Men uten briller eller linser blir alt lizzzzzom så langt borte. På en måte, lizzom.

Gammel 11-04-08, 23:33   #10
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Ohh...jeg har bare + 2,5 jeg. Men uten briller eller linser blir alt lizzzzzom så langt borte. På en måte, lizzom.

Da jeg hadde + 9.75 og + 3,75 så klarte jeg meg uten briller, skulle egentlig ha brukt briller fra jeg var 6 år, men klarte meg greit til jeg var 25, da var senene så slappe etter mange års anstrengelse for å se uten briller så da måtte jeg begynne med briller. (linser var bare noe herk for meg. brukte så lang tid på å få satt den inn på ene øyet at jeg ga opp) bruker bare et øye, selv med briller på.
Men den store skrifta her klarer jeg uten briller, men det flyter litt da, vanlig skift, den som jeg bruker blir bare en strek uten briller. og ofte så flyter det litt med briller også. må ha nye brilleglass snart eller en operasjon.

Gammel 11-04-08, 23:25   #11
Kneazle
Passiv

Standard

Advarsel: IKKE prøv den ctrl-og-scroll-funksjonen mens du har avataren til Kula på skjermen!

(Ellers: takk for strålende fredagsunderholdning, folkens! )

Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 23:27   #12
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Advarsel: IKKE prøv den ctrl-og-scroll-funksjonen mens du har avataren til Kula på skjermen!

Been there, done that.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 23:28   #13
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Standard

Hva skjer da? blir rompa min schwær?

Gammel 11-04-08, 23:29   #14
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva skjer da? blir rompa min schwær?

Man ser hva du spiste til middag.

Gammel 11-04-08, 23:29   #15
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

(Ellers: takk for strålende fredagsunderholdning, folkens! )

Så måtte jeg selvsagt prøve.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 23:31   #16
Kneazle
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 23:43   #17
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Men, er fredagsunderholdninga alt slutt

Sist redigert av Liljekonvall : 12-04-08 kl 19:20.
Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-08, 00:49   #18
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Greit, jeg er FERSK på dette forumet!

Det er fler av oss.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
folkeskikk, nykommer, takhøyde

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:29.